سایت همسریابی شیدایی

چگونه تعریف یک خانواده ایرانی که در شیدایی ازدواج و تغییر کرده است!

شنبه 30 آذر 1398
11:54
امین حسن زاده
چگونه تعریف یک خانواده ایرانی که در شیدایی ازدواج و تغییر کرده است!

تحولات خانواده ایرانی های که در سایت شیدایی ازدواج کرده اند در طول یک دهه گذشته عمیق تر شد ، زیرا مجموعه آرایش ها به طور فزاینده ای جایگزین الگوی ازدواج با فرزندان شد. ازدواج در خانواده ها نقش کمتری دارد ، زیرا بیشتر افراد تاخیر در ثبت نام در همسریابی موقت شیدایی دارند ، و بدون ازدواج و طلاق در کنار هم زندگی می کنندیعنی ازدواج سفید می کنند . یک استثناء زوج های همجنسگرا هستند ، که پس از شکست در سراسر کشور در حکم دیوان عالی 1398 ، با نرخ های بالاتر ازدواج نمی کنند. زیرا در ایران شما نمی توانید بطور علنی بگویید که همجنسگرا هستید چونکه شما را اعدام می کنند .

به طور جداگانه ، خانواده های چند نسلی شیوع بیشتری پیدا می کنند و تعداد بیشتری کودک در خانه ها با نسل های مختلف رشد می کنند. همه اینها فاصله فزاینده ای از ساختار خانواده هسته ای را نشان می دهد که سنتی برای ده ها سال در نظر گرفته شده است. این تغییرات ، تغییراتی را که از آن زمان به بعد نصب شده است ، محکم می کند و مفهوم یک نوع خانواده غالب را پاک می کند. در اوایل دهه 1397 ، دو سوم از کودکان در خانواده های مرد نان آور ، زن و شوهر ازدواج کرده اند.

در عوض ، جمعیت شناسان می گویند ، امروز هیچ یک از خانواده ها و کارها وجود ندارد که اکثر کودکان را شامل شود. فیلیپ کوهن ، استاد جامعه شناسی در دانشگاه مریلند ، می گوید: "این مدل غالب از بین رفت ، اما اینگونه نیست که یک چیز جایگزین شود." " این دم خروس ، مجموعه ای از ترتیبات مختلف جایگزین شد." این تکه تکه شدن باعث می شود تا مشاغل بتوانند رویکرد خود را اصلاح کنند. سازندگان مسکن خانه هایی با انعطاف پذیری بیشتری را طراحی می کنند تا بتوانند تنوع بیشتری از تنظیمات خانوادگی را در خود جای دهند. و تولید کنندگان محصولات مصرفی در حال تنظیم اندازه بسته ها هستند و به طور فزاینده ای انواع خانواده را در تبلیغات منعکس می کنند.

وی ادامه داد: "خواهید دید که ازدواجی زیبا یک برش کوچکتر از گذشته به خود می گیرد: افراد بعداً ازدواج می کنند ، نسبت به روزهای قدیم بیشتر طلاق می گیرند و احتمال دارد که آنها مقداری از وقت را در زندگی مشترک بگذرانند. مدیر سای شدایی می گوید: روابط . بحران مالی این روند را متوقف کرد - اما این روند را معکوس نمی کند. براساس داده های سرشماری اداره آمار ، درصد خانواده های دارای فرزندان و دو والدین یا متاهل یا مجرد ، از 87 درصد در سال 1350 به 70 درصد در سال 1398کاهش یافته است. اما حتی در بین خانواده های یک پدر و مادر ، تعداد بیشتری از زوج ها بدون ازدواج با هم زندگی می کنند. طبق تحقیقات مرکز تحقیقات شیدایی ، حدود یک سوم از والدین بی سرپرست در سال 1396 زوج های مشترک زندگی می کردند که از 20 درصد در سال 1350 است.

تعداد بیشتری از کودکان در خانواده هایی با نسل های مختلف در زیر یک سقف بزرگ می شوند. طبق اعلام مرکز تحقیقات شیدایی ، بیست درصد از جمعیت تهران در سال 1396 در خانواده های چند نسل زندگی می کردند که از 17 درصد در سال 1370 و 12 درصد در سال 1390 است. (شیدایی این تنظیم را به عنوان یک خانواده با دو یا چند نسل بزرگسال تعریف می کند ، یا شامل مادربزرگ ها و مادربزرگ ها و نوه های جوان تر از 25 سال است.) دلایل متنوع است. افزایش تنوع قومی و نژادی به این معنی است که بیشتر خانواده ها سنت های فرهنگی زندگی چند نسل را در خود گنجانده اندو اجازه نمی دهند تا فروندانشان در سایت های همسریابی همچون شیدایی ثبت نام کنند و همسر خود را از بین چندین صد هزار نفر انتخاب کنند بلکه به آنها می گویند که فقط ما بعنوان مادر بزرگ شما انتخاب خواهمی کرد.

به طور جداگانه ، بحران مواد افیونی شیشه تریاک و علف باعث افزایش مادربزرگ ها و مادربزرگ هایی شده است که بعنوان سرپرست اصلی نوه های خود عمل می کنند. و افزایش جمعیت به معنای بیشتر والدین در میانسالی است که والدین خودشان را مصرف می کنند. محسن نامجو ، رئیس اداره خانه محیط امن می گوید ، در صنعت مسکن ، انواع خانواده بسیار متفاوت است و این بدان معنی است که خانه ها باید انعطاف پذیری بیشتری را ارائه دهند . محیط امن در هشت شهر استان تهران ساخت و سازهای منزل جدید را به فروش می رساند و به خریداران این امکان را می دهد که تعداد اتاق خواب و حمام خانه آنها را انتخاب کنند و وسعت محل تجمع آنها ، به ویژه آشپزخانه ، فضای زندگی و غذا خوردن را انتخاب کنند.



[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

زنی که در شیدایی ازدواج کرد و لباس عروسی 12 میلیونی گرفت !

پنجشنبه 28 آذر 1398
10:45
امین حسن زاده
زنی که در شیدایی ازدواج کرد و لباس عروسی 12 میلیونی گرفت !


زنی که لباس عروسی خود را در عروسی شیدایی خریداری کرده بود ، احتمالاً قصد داشت تاج گل را به همراه آن بپوشد. او به احتمال زیاد ازدواج موقت شیدایی را بت کرد و در اینستاگرام حضور فعال داشت. عروسی او قرار بود مذهبی باشد ، و قرار بود روحی باشد و نذورات او حتی ممکن است شامل کلمات نفرین باشد. او در حال رفتن به سنت قدیمی بود ، و او قصد داشت این کار را با لباس روپوش غروب آفتاب با آستین های ابریشمی انجام دهد که 12 میلیون تومان قیمت داشته باشد. مدیر شیدایی ، نویسنده و طراح که سایت همسریابی موقت شیدایی را در سال 1394 تأسیس کرد ، گفت: "فرهنگ عالی عروسی - با افتخار می گویم ، من فکر می کنم پیشگام آن در ایران باشم.

" از ناامیدی خانم سارا وقتی که او عروسی خود را برنامه ریزی کرد و خرده فروشان و مارک های رسانه ای را دید که دید وی را برای روز ویژه اش بازتاب نمی دهد. خانم سارا گفت: "من نمی توانستم چیزی را پیدا کنم که به نظر می رسید یاعاطفی احساس می کنم." وی گفت: "احساس می کردم با این فرد واقعاً رادیکال وارد این اتحادیه رادیکال شده ام و می خواستم آنرا جشن بگیرم و آن را کاوش کنم. اما تمام آنچه که می توانستم پیدا کنم مانند مقالاتی در مورد بوفه ها و مقالات شیدایی بود ، جایی که خواهرم لباس عروسی خود را گرفت. " هنگامی که وارد کار شد ، خانم سارا شروع به ارسال محتوای "عروسی جالب" در پینترست و اینستاگرام کرد ، که شروع به خاموش شدن کردند.

او با به اشتراک گذاشتن عکس هایی از مشتری های خود ، خودش ، خانواده و عروسی های پر زرق و برق گذشته ، او بیش از 100000 دنبال کننده در اینستاگرام شیدایی خود سرگرم کرد. او همچنین یک وب سایت و یک خبرنامه نامه الکترونیکی را راه اندازی کرد ، یک معامله کتاب را به قرار داد بست و سردبیر اجرایی عروسی ها در مجله شیدایی شد. از بیرون ، همه این تصاویر به نظر عالی می رسید. اما مانند بسیاری از شخصیت های آنلاین ، خانم سارا از جنبه های پیچیده تر زندگی شخصی خود را سیاه زد. در سال 1396 ، او از متاسفانه با اختلافات زیاد از همسر خود جدا شد ، اما به دلیل ترس از دست دادن اقتدار و معتبر بودن سایت خود و شغل خود به عنوان یک متخصص در عروسی ها و همه چیزها پس از آن ، هرگز به پیروان یا مشتریان خود نگفت یعنی طلاق خود از شوهرش را به کسی نمی گفت و همه فکر می کردند که خانم مادمازل سارار شوهر دارد و کسی با او رابطه نداشت . او گفت: "من احساس کردم ، باید مادر کاملاً ناقص باشم ، زیرا این نام تجاری بود". "می دانید ، زیرا من لباس 10 میلیونی و لباس یا 5 میلیونی می فروختم." حتی وقتی ازدواج خودش در حال از هم پاشیدن بود ، خانم سارا همچنان در مورد تاج های گل و زمردهای وراثت اظهار داشت. یعنی تا سال گذشته ، وقتی او برای پیروانش پاکیزه شد و نام تجاری خود را تغییر داد. وقتی یک ماه عسل تمام می شود ، یک تأثیرگذار عروسی چه می شود؟

تا سال 1398 ، ازدواج او به پایان رسید و فروش لباس عروسی ، به صورت حضوری و آنلاین ، از این همه سرگرم کننده متوقف شد. خانم سارا استودیوی خود را "روزی که حسن روحانی انتخاب شد" تعطیل کرد ، و شروع به فروش موجودی خود از آپارتمان تهران گاندی کرد ، در حالی که شوهر فراموش شده او در گوشه و کنار در اشیای آرام زندگی می کرد. وی گفت: "من در خانه ام با برخی از مشتریان بسیار مشهور مشاغل لباس عروسی را انجام می دادم و دوست دارم به خدایان دعا كنم كه هنگام راه رفتن در آنجا او را نبینند."

"من نمی خواستم کسی بداند که ماجدا شده ایم." وی افزود: "شگرد های ذهنی و عاطفی زیادی وجود داشت که من برای مرتب نگه داشتن این مارک تجاری انجام می دادم." در پایان سال 1397، خانم سارا اولین کتاب خود را منتشر کرد: یک راهنمای برنامه ریزی عروسی در سایت همسریابی شیدایی بود "برای قلب وحشی." به او گفته شد که توصیه می شود تا زمان انتشار این کتاب ، جدایی و طلاق نهایی را مخفی نگه دارد. اما مدت کوتاهی پس از آن ، پدرش درگذشت ، و او تصمیم گرفت که او نمی خواهد "پاسیوی که من چیزهایی را تحت کنترل دارم" نگه دارد.

در روز مادر در سال 1397 ، وی طلاق خود را از طرفدارانش در اینستاگرام اعلام کرد. در کمال تعجب او ، آنها حامی بودند. در حقیقت ، این پست "لایک" از هر عکس عروسی که قبلاً به اشتراک گذاشته بود ، بیشتر شد. همانطور که در مورد بسیاری از تأثیرگذارانی که مارک های خود را با تصاویر تحریک آمیز ساخته اند ، اتفاق افتاده است ، خانم سارا خانم ما که تهرانی اصل بود شروع به ارسال تصاویر و نوشتن تصاویر "واقعی" در مورد زندگی شخصی و اضطراب های خود کرد. او دسته اینستاگرام خود را به شیدایی به سبک ایرانی تغییر داد ، "شوهر را" را رها کرد و حساب دیگری به نام شیدایی به سبک تهرانی را شروع کرد و در آنجا نامه هایی به پدر فقیدش نوشت.

این بود زندگی سارا از تهران که شروع به زندگی با مردی که دوشت داشت زنش عکسی های عروسیش را به اشتراک بگذارید و در صنعت عروسی پا گذاشته و مشهور شود ودر آخر طلاق گرفتند .زشت ترین حلال دنیا !.



[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

بودجه 2 میلیاردی برای ازدواج رویایی در شیدایی تهران بزرگ

سه شنبه 26 آذر 1398
19:50
امین حسن زاده
بودجه 2 میلیاردی برای ازدواج رویایی در شیدایی تهران بزرگ

عروسی های با بودجه بزرگ در تهران رو به افزایش است. طبق گزارش سایت شیدایی در سال 1398 ، صنعت عروسی تهران حدود 40 تا 50 میلیارد تومان اندازه تخمین زده می شود ، دوم فقط در ایالات متحده است و تهرانی حداقل یک پنجم از کل ثروت خود را صرف یک عروسی می کنند. اگر جزو کسانی هستید که در این فصل برای خودتان یا دوست خود یک عروسی بزرگ تهرانی برنامه ریزی می کنید ، حتی نمی خواهید حتی یک واقعه غیرقابل پیش بینی را تصور کنید. اما همیشه بهتر است که برای اتفاقات آماده باشید ، به خصوص وقتی که مبلغ هنگفتی در آن دخیل است اما سایت همسریابی شیدایی تهرانی بیشتر مواقع از بریز بپاش ها مخالف هست بخصوص در این اقتصاد تحریم ایران نباید عروسی های مجلل بگیرد. از این گذشته ، همیشه نمی توانید بر همه چیز کنترل کامل داشته باشید. اینجاست که خریدن بیمه نامه عروسی ممکن است به شما نجات پیدا کند اما سئوال اینجاست که بیمه عروسی چیست؟ بیمه عروسی را باید در ازدواج موقت شیدایی بیابید. وی گفت: "با انتخاب هر چه بیشتر افراد برای عروسی های باشکوه ، تقاضای بیمه عروسی مقصد افزایش یافته است. پیش از این ، عروسی های های فوق العاده خرید بیمه عروسی را در نظر گرفته بودند اما اکنون حتی برنامه ریزان عروسی در اندازه متوسط ​​نیز علاقه نشان می دهند. " شرکت آموزشی شیدایی مرکز تهران بیمه نامه عروسی در اصل نوعی بیمه رویداد است که شما را در برابر هرگونه خسارت پولی ناشی از حوادث غیرمترقبه مانند یک فاجعه طبیعی ، آتش سوزی ، حمله تروریستی ، شورش ها ، بندها ، سرقت (از جواهرات) در محل یا حتی مرگ عروس ، داماد یا خویشاوندان خون آنها. در صورت لغو یا به تعویق افتادن عروسی خودتون به دلیل یکی از این دلایل ، خط مشی شروع می شود. این پوشش به طور معمول شامل سه پوشش اصلی است: آتش سوزی ، تصادف با ماشین شخصی و مسئولیت. بیمه آتش سوزی همانطور که از نام آن پیداست بیمه شدگان را در برابر هرگونه ضرر و زیان پولی به دلیل ابطال یا به تعویق انداختن عروسی به دلیل آتش سوزی و خطرات متحد پوشش می دهد. اگر عروس با یک تصادف روبرو شود و مراسم عروسی به تعویق بیفتد ، پوشش حادثه شخصی آغاز خواهد شد. پوشش سوانح شخصی مبلغ تضمین شده در صورت مرگ ، ناتوانی کامل دائمی ، ناتوانی جزئی دائمی یا ناتوانی موقتی را پرداخت می کند. دوتا گفت: " مبلغ اطمینان حاصل از تصادف شخصی که در بیمه عروسی به ما ارائه می دهیم از 320 میلیون و حتی بالاتر است." خسارت به اموال یا زندگی مهمانان در اثر تصادفات در محل عروسی توسط بخش مسئولیت عمومی این سیاست پوشانده می شود. به غیر از بیمه عروسی ، می توانید برخی از پوشش های اضافی را نیز بدست آورید تا از حمایت کلی برخوردار شوید. شریرا دژپنده ، مدیر عامل شرکت آتی جنرال بیمه تهران با مسئولیت محدود گفت: "شما می توانید بیمه حوادث شخصی را برای پوشاندن بستگان خود خریداری کنید ، یا یک بیمه سرقت برای محافظت از پولهای نگه داشته شده در یک گاوصندوق در خانه در مدت زمان ازدواج در شیدایی ، خریداری کنید." بیمه سرقت را فقط در محل برگزار می کند ، بنابراین اگر عروسی بزرگ در خانه اتفاق نمی افتد ، ممکن است مجبور شوید بیمه سرقت را جداگانه بپردازید. در حالی که بیشتر بیمه گذاران مراسم عروسی را تحت سبد بیمه رویداد خود تحت پوشش قرار می دهند ، برخی از آنها سیاست های خاصی دارند. از آنجایی که این یک نوع سیاست رویداد است ، حتی اگر یک ماه قبل این سیاست را بخرید ، فقط 24 ساعت قبل از مراسم عروسی شروع می شود. بنابراین اگر عروسی شما در صیغه یابی شیدایی قبل از آن فسخ شود ، ممکن است هزینه های آن را پوشش ندهد. در این حالت ، مجبور خواهید بود از سیاستهای فردی خود مانند حوادث شخصی ، بیمه خانه ، پوشش بیمه عمر و غیره استفاده کنید. شرکت بیمه عمومی بیمه شیدایی با مسئولیت محدود عروسی ها را با سبد رویداد خود پوشش می دهد. مدیر عامل بیمه شیدایی گفت: "این سیاست به طور معمول در 24 ساعت قبل از شروع مراسم عادی مانند عروسی شروع می شود ، که جزئیات آن در پیشنهاد ذکر شده است. شما می توانید این سیاست را حتی یک روز قبل از شروع مراسم خریداری کنید.


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

آیا ازدواج در شیدایی خوشحالی بوجود می آورد؟

سه شنبه 26 آذر 1398
11:57
امین حسن زاده
آیا ازدواج در شیدایی خوشحالی بوجود می آورد؟

پنج سال پیش در سایت شیدایی ازدواج کردم و در این مدت یک دختر داشتم. و بعد از چندین سال بنا بر دلایلی طلاق من برای والدین من به یک بحران خانوادگی تبدیل شد. آنها به مدت 29 سال ازدواج کرده اند و آنها به دنبال پیگیری طلاق من نبودند. بعد از طلاق - وقتی دخترم لاله 2 ساله بود - کار من در آنجا نبود و مادرم به من در پرورش او کمک کرد. دختر من اکنون 9 ساله است و من سرانجام با زندگی ام به حرکت خود ادامه داده ام. من با نامزدم زندگی می کنم و دخترم او را بابا صدا می کند. ما چهار سال با هم بوده ایم و او شخصیت والایی پدر است. او دخترم را در مدرسه راه می کند ، به کارهای خانه کمک می کند و او را درگیر زندگی شیدایی کرد. مادرم عاشق درگیری من با نامزدم نیست. او احساس می کند که او دائماً با اعمال قوانین و مرزها ، دختر من را سرکوب می کند.و او را مورد اذیت و آزار قرار می دهد .

او می خواهد که دختر من "آزاد و خوشحال" باشد ، و دائماً به من یادآوری می کند که او پدر واقعی او نیست و نباید در زندگی اش به هر شکلی ، شکل و شکل حرفی برای گفتن داشته باشد. مادرم همیشه می گوید احساس می کند که دخترم را نباید از هر چیزی محروم کرد ، زیرا او اینقدر گذرانده است من مخالفم و نمی خواهم او بزرگ شود و یک فرد بالغ ناخوشایند باشد ما دائماً بر سر این موضوع استدلال می کنیم. وقتی به خانه مادرم می روم ، می ترسم از دخترم نگویم ، زیرا این یک بحث و گفتگو خواهد شد و مادرم همیشه در پایان سرزنش نامزد من است خیلی متاسفم که شما این کار را می کنید بسیاری از خانمها با مادرانی که ایده های مختلفی در مورد نحوه تربیت فرزندان دارند ، مبارزه می کنند ، خواه موضوع ، نظم و انضباط ، رژیم ، خواب و یا رفتار باشد.

از آنجا که مادربزرگ و مادربزرگ ها قبلاً قدیم ها بچه ها را پرورش داده اند و آنها را بزرگ کرده اند و پدر و مادران آنها کار می کردند، آنها تمایل دارند فکر کنند که توصیه آنها به نفع نوه هایشان است اما اکنون آنها در نقشی ناآشنا قرار دارند اگر مادربزرگ ها و مادربزرگ ها این آزادی را به عهده بگیرند که مستقیماً در قبال نوه های محبوب خود مسئولیت پذیر نباشند ، هیچ یک از آژانس هایی که به عنوان والدین در اختیارشان بودند نیز دریافت نمی کنند. آنها تصمیم نمی گیرند که نوه هایشان چه چیزی بخورند ، چقدر تلویزیون تماشا می کنند ، چه یادداشت های تشکرآمیزی دست نویس یا الکترونیکی بفرستند ، چه زمانی باید کت بپوشند ، آیا اجازه ترک تیم فوتبال را دارند یا چطور؟

وقتی پدربزرگ و مادربزرگ در این شرایط مداخله می کنند ، در ذهنشان ، از جای عشق و نگرانی می آیند نگرش سایت شیدایی در این باب بهتر می باشد. با این وجود ، بین نگرانی و کنترل تفاوت وجود دارد ، همانطور که بین یک پیشنهاد و یک انتقاد تفاوت وجود دارد. شما نمی گویید مادرتان وقتی بزرگ شد ، مادرتان چه بود ، اما به نظر می رسد که او زندگی سختی را برای دیدن سایر افراد از خودش دارد. او معتقد بود که باید در مورد طلاق چه احساسی داشته باشید ، اینگونه است که در مورد طلاق چه احساسی دارید. و اکنون او معتقد است که اگر احساس کند شیوه فرزندپروری نامزد شما محدود کننده است ، پس دختر شما نیز باید چنین احساسی را حس کند و تجربه ازدواج در همسریابی موقت شیدایی را کردند. در بسیاری از موارد ، هنگامی که کودک با مادری بزرگ می شود که دیدن او از کجا به پایان می رسد و کودک از کجا شروع می شود ، بزرگ می شود ، کودک بالغ می شود که در تحمل تفاوت بین آنچه می خواهد و آنچه مادر می خواهد مشکل داشته باشد. ممکن است آن چیزی باشد که با شما و مادرتان اتفاق افتاده است. به عنوان مثال ، از یک طرف ، شما با دیدگاه مادر خود مخالف هستید. از طرف دیگر ، شما سعی می کنید با او راضی کنید یا او را راضی کنید یا او را مجبور به دیدن چیزهایی کنید. جایی برای شما وجود ندارد که بتوانید دو نفر جدا از هم باشید و این جدایی با هر دوی شما خوب است. به نظر می رسد شما نمی توانید به توافق برسید که آیا به یکی از درخواست های دخترتان می گویند بله یا نه ؛ هرکدام با شجاعت سعی می کنید تا دیگری را به گونه ای تفکر و احساس کند.و تفکر نوین با شروع به ثبت نام در صیغه یابی شیدایی و اندیشه شناسی می توانند به مفاهیم زندگی نیاز به زندگی دارد باید زندگی کرد .

برای تغییر این پویا ، می توانید با درک این نکته که مادرتان هیستوری احساسی و آرایش خود را به این وضعیت می رساند ، شروع کنید و وظیفه شما تغییر دادن طرز فکر و احساس او نیست. این ساده است که با ناراحتی جدا بودن او از شما راحت شوید. ممکن است شروع کنید به این نکته توجه کنید که واکنشهای مادرتان در تصمیم شما برای ترک ازدواج و درگیری نامزدتان با دخترتان چقدر شدید بوده است. او فقط دیدگاه خود را در مورد طلاق با شما در میان نگذاشت ؛ اوضاع به یک "بحران خانوادگی" تبدیل شد. به همین ترتیب ، او فقط نمی خواهد که نامزد شما بیشتر از همه به دخترتان بله بگوید. او می خواهد که وی با وجود چقدر روابطشان ، هیچ نقشی در مراقبت از هر آنچه که نداشته باشد.


[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

با افتخار، انتخاب کرده ام که یک مادر باشم

سه شنبه 26 آذر 1398
9:09
امین حسن زاده

در یکی دو سال اخیر در برخی از شبکه های اجتماعی، و به طور خاص اینستاگرام، می بینیم که برخی از زنان در معرفی خود علاه بر آنکه به علایق، هنر و حرفه شان اشاره دارند «مادری» را نیز به شکل برجسته ای قید می کنند. بدون تردید انگیزه زنان از اعلام مادر بودنِ خود بر حسب وضعیت اقتصادی و اجتماعی آنان یعنی میزان تحصیلات، نوع شغل و سطح درآمدشان می تواند متفاوت باشد. برای مثال هدف گروهی از زنان، پیام به مردانی است که از طریق شبکه های اجتماعی در جستجوی ارتباط اند. قصد آنان دور کردن مردان مزاحم از خود است. بررسی های اولیه ام نشان می دهد که اینان در اقلیت اند به ویژه اگر توجه کنیم که بیشتر زنانی که در معرفی خود به مادر بودن اشاره می کنند، حداقل طبق آنچه که از صفحاتشان برداشت می شود، سعی می کنند زنانی معمولی نباشند و تلاش می کنند تا خود را متفاوت، و به تعبیری روشنفکر و امروزی نشان دهند.

نقش مادری و مادری کردن، در سال های اخیر یکی از مباحث مهم رشته های مختلف علوم انسانی شده است. یکی از دلایل اهمیت یافتن این موضوع، تبدیل مادری از امری اجباری به امری انتخابی است. در واقع بر خلاف جامعه سنتی که افراد فقط مجری هنجارهایی از پیش موجوداند در دوران جدید اما، مادر بودن تبدیل به یک تصمیم و یک انتخاب می شود. به تعبیر دیگر، زنان با توجه به شرایط و موقعیت خود درگیر این سوال چالش برانگیز می شوند که آیا علاقه، توان و امکان مادر شدن را دارند یا خیر؟ سوالی که حتی قبل تر درباره پدیده ازدواج هم می تواند طرح شود. در دنیای امروز برخی تصمیم می گیرند که با توجه به شرایط خود، از تجربه مادری صرف نظر کنند و در زندگی شان به سراغ تجارب دیگری بروند. انتخاب، خود دلیلی جهت برجسته کردن نقش مادری در صفحات شبکه های اجتماعی است. به نظر می رسد که برداشت جدیدی از مادری در حال شکل گیری است، یعنی برخی از زنان تلاش می کنند تا برداشتی مدرن از مادری خلق کنند تا به این طریق فاصله خود را از تعاریف سنتی و رایج جامعه نشان دهند. در این برداشت جدید، مادری به عمد در کنار کلماتی مانند نقاشی، عکاسی، سفر و طبیعت گردی، روزنامه نگاری، کوهنوردی، ترجمه، شعر قرار داده می شود تا تأکید شود که جایگاهی انتخاب شده، و نه تحمیلی، و یا رفتاری برآمده از سنت نیست. به علاوه، در اینجا هویتی مدرن از مادری ساخته و پرداخته می شود: من با افتخار، انتخاب کرده ام که یک مادر باشم.

جنبه دیگری از موضوع، اعتراض به وضع موجود و به طور خاص نابرابری های اجتماعی و نابرابری های جنسیتی است. امروزه مادری کردن یک شغل تمام وقت 24/7 محسوب می شود: بیست و چهار ساعت در هفت روز هفته! بسیاری از زنانی که مادر شدن را انتخاب می کنند به ناچار سایر فعالیت های خود را محدود می کنند. در عصری که فارغ از جنسیت، زن و مرد اشتیاق فراوانی برای پیشرفت و ارتقاء موقعیت اجتماعی خود دارند تصمیم برای مادر شدن انتخابی سخت می شود. این انتخاب سخت باید جایی نشان داده شود به ویژه وقتی که زنان احساس کنند که جامعه و خانواده علاقه ای ندارد تا این شغل تمام وقت و دشواری های آنرا ببیند و یا درک کنند. «نادیده انگاری جامعه» یکی از دلایل قرار دادن نقش مادری در مقابل چشمان همه است: من یک مادر هستم و مسئولیت سختی بر دوشم دارم و علیرغم این مسئولیت های سخت دارم فعالیت های دیگرم را هم انجام می دهم.

بدون تردید دلایل و انگیزه های دیگری نیز در این موضوع نقش دارند. ولی در این خصوص چند پرسش مطرح است:
نخست اینکه، آیا اصرار بر نقش مادری، تداوم و بازتولید همان کلیشه های جامعه سنتی درباره مادری نیست؟ اینکه زن تا مادر نشود پخته نمی شود.
دوم، وابسته کردن هویت خود به هویت دیگری، یعنی فرزند، چقدر در جهان جدید توجیه پذیر است؟ در جامعه سنتی مادران تمام زندگی شان را وقف فرزندان شان می کردند، آنان در فرزندان شان استحاله می شدند به شکلی که در مواردی پس از بزرگ شدن و رفتن فرزندان، احساس خلاء شدیدی به سراغ شان می آمد. برخی از آنان حتی از همسر خود نیز جدا می شدند چون دیگر هیچ بهانه یا فلسفه ای برای با هم بودن نمی یافتند.
سوم آنکه، پس از انقلاب 57 ، هم اعضای جنبش زنان که مدافع جهان مدرن بودند و هم نهادهای رسمی جمهوری اسلامی که مدافع جهان سنت-بنیاد بودند تلاش کردند تا نمودهای زنانگی را به حاشیه ببرند. آیا می توان گفت که برجسته کردن نقش مادری، احیاء زنانگی در برداشتی جدید است؟

منبع: فردین علیخواه|جامعه شناس


[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

فیلم شیدایی در تهران بزرگ در سایت های همسریابی !!

دوشنبه 25 آذر 1398
19:06
امین حسن زاده

این مقاله حاویمقالات مربوط به داستان ازدواج در سایت شیدایی تهران بزرگ است. این یک دستاورد نادر برای یک داشتان صمیمی و بی سر و صدا در مورد انحلال رابطه برای روشن شدن غذاهای رسانه های اجتماعی با بحث دلخراش است. اما داستان ازدواج شیدایی بزرگ ، که این هفته گذشته در سایت های حبری منتشر شد ، همین کار را انجام داده است . در روزهای اکرانش ، چندین جنبه از فیلم سایت شیدایی و نحوه آشنایی ها (درباره ازدواج بین یک کارگردان تئاتر نیویورک و بازیگری که خراب می شود وقتی کارگردان یک رابطه داشته باشد و بازیگر در لوس آنجلس حرکت کند برای بازی در یک برنامه تلویزیونی ، ستاره می گیرد. پسر خود را با او) تبدیل شده اند.

آیا حزب در گسل برای طلاق است علی جون و یا سارا خانم ؛ آیا این فیلم نسبت به همسر دیگر دلسوزتر است . و چه پیامی برای فیلم در مورد مؤسسات ازدواج و خانواده ارسال می شود . شاید یکی از دلایلی که بینندگان چنین اظهار نظرهای صمیمانه ای دارند ، به این دلیل است که بسیاری از افراد عناصر خود و مشارکت های خود را روی پرده سینماها تشخیص داده اند - همانطور که مدیر سایت صیغه یابی شیدایی ، یک مشاور ازدواج و رابطه جنسی در تهارن می تواند گواه باشد. در صندوق ورودی خود در حال حاضر ، وی ایمیل هایی از "نیم دوجین" بیمارانی که با آنها کار می کند ، دارد که قبلاً در تماس بوده اند تا به او بگویند که می خواهند در جلسات آینده درباره فیلم صحبت کنند.

این هفته ، با احمد آقا در مورد ازدواج محوری در داستان زناشویی صحبت کردم - چه چیزی این را در مقایسه با آنچه سمیرا در تمرین خود روزانه می خواند ، معمولی و غیرمعمول است و در کدام مرحله در ازدواج علی و سارا ، یک مداخله زوج درمانی ممکن است آن را نجات دهد. . بعضی از کارها که من با آنها دشوار هستم ، مثل اینکه زمان سختی را تماشا کردم که زوج درمانی را در صیغه یابی شیدایی نشان می دهد . این احساس می شود به سر کار بروید. این فقط خیلی شگفت آور عمل و پیچیده بود ، اما همچنین واقعاً خنده دار بود. یک چیزی که من خودم را زیاد فکر کردم این بود که ، خدا ، دوست دارم به عنوان یک زوج با آنها همکاری کنم .

یا ، من دوست دارم آنها را وارد دفتر خود کنم . چون فکر می کنم آنها باهوش هستند. آنها همدلی هستند این همدلی ها را شیدایی یافتند که می توانند اهل کلام و واژه ها می شویم . هرکدام داستانی برای گفتن دارند ، و مرا به یاد بسیاری از زوجینی که با آنها کار کرده ام ، می اندازند و به یک نکته رسیده اند که فراخوانی برای اقدام است - نگاهی به ازدواج و ارزش های آن ، و دوباره ارزیابی آن زوج هایی که در همسریابی شیدایی تهران بزرگ پایتخت ایران ازدواج کرده اند اغلب بهتر و قوی تر می شوند. بنابراین شما این ازدواج را به عنوان یك زندگی می دیدید كه می توانست نجات یابد ، نه آن كه ضرورتاً باید با طلاق خاتمه یابد؟ من مانند هم با زوج هایی نشسته ام و به آنها فرصتی داده ام که واقعاً تجربیات درونی خود را یاد بگیرند ، یاد بگیرند و از آن بسیج شوند. بنابراین من فقط احساس کردم ، چرا آنها طلاق می گیرند؟ نباید طلاق بگیرند چرا آخه ؟ روانشانسی کجاست؟

آیا آنها واقعاً باید طلاق بگیرند؟ آنها می توانند به مکانهای آسیب پذیر و آسیب پذیر بروند. آنها قادر به دوست داشتن یکدیگر هستند؛ و باید دوست داشته باشند ، هر کدام تجربیات ذهنی خود را از آنچه در ازدواج رخ داده است ، دارند. اما احساس کردم که یک توانایی واقعی برای شنیدن و یادگیری از یکدیگر وجود دارد. آنها ظرفیت یادگیری داشتند. بنابراین بیایید تصور کنیم که این زوج ، وارد دفتر کار شما می شوند - قبل از اینکه محمود یاری تصمیم به طلاق بگیرد ، اما پس از ایجاد اختلاف نظر درمورد پیشنهاد خلبانی تلویزیون سارا در تهران بزرگ ، و ماجرایی از طرف چارلی رخ داد. . از کجا شروع می کنید؟

من همیشه با این کار شروع می کنم ، چه چیزی در ذهن شماست؟ الان چه اتفاقی می افتد که فکر می کنی؟ و شاید این پیشنهاد برای رفتن به مرکز شدایی تهران (شعبه رسمی ) باشد وقتی با زوج ها صحبت می کنم ، استعاره ساده ای دارم ، این است که روابط ما به نوعی مانند خانه هایی است که دارای یک طبقه اصلی و سپس یک زیرزمین هستند. و بیشتر اوقات که ما در طبقه اصلی هستیم ، دویدیم و بیدار می شویم و با بچه هایمان سر و کار داریم و به سر کار و معاشرت با خانواده می رویم و به خانه می آییم و با یکدیگر مشاجره می کنیم و عشق می ورزیم ، یا عشق نمی توانیم و نمی ورزیم. ما اغلب فقط یک روز و روز دیگر در طبقه اصلی زندگی هستیم. اما در زیر طبقه اصلی یک زیرزمین وجود دارد. برخی از احساسات و آسیب پذیری های ابتدایی و آسیب پذیری ها و ضعف ها و جراحات اولیه ما در آنجا در زیرزمین قرار دارند که در مکانی آرام تر و آسیب پذیر قرار گرفته اند. فقیر پیوند می خورد به حاشیه اتفاق و عشق در زمینه فقر می داند.

برای او ، واقعاً این زیرزمین تحت این فرصت واقع شده بود که احساس کند واقعاً خودش را گم کرده است ، و واقعاً کوچک احساس شد و واقعاً احساس هدف خود را از دست داد. و وقتی او درباره فیلمنامه بد آن یا چیز غیرقانونی آن شوخی کرد ، آن شوخی چیزی بود که واقعاً در زیر زمین عاطفی او نفوذ کرد. من نمی دانم که او واقعاً معنی ایجاد شوخی جزئی در مورد فیلم نامه بد را درک کرده است. نمی دانم که او تاریخ او را درک کرده است ، یا تصویری ذهنی که او در ذهن خود داشته است. فکر می کنم خیلی عالی بود که در مورد آن فرصت برای رفتن به تهارن بزرگ صحبت کنیم ، در مورد احساسات زیر آن صحبت کنیم. به نظر می رسد این نوع از مواردی است که شما اغلب در زوج درمانی می بینید و در عوض ، در این فیلم به یک وکیل طلاق می روند. دقیقا. زن و شوهرهایی که به دفتر من می آیند و واقعاً در حال طلاق هستند ، غالباً یک امر یا چندین کار انجام می شود.

یا فقط قطعات اصلی شخصیتهای آنها وجود دارد که ناسازگار هستند. آنها طی 10 سال با هم نخوابیده اند و هیچ رابطه ای زناشویی با هم نداشته اند که بسیار عجیبی هست و یک شریک زندگی هیچ علاقه ای به انجام این کار ندارد غیرقابل مقایسه به نظر می رسد. این زن و شوهر ، احساس کردم فرصتی واقعی برای صحبت و یادگیری وجود دارد. او 20 یا 21 ساله بود که او را ملاقات کرد. در این مرحله [طبیعی است که آنها] با هم وارد مرحله جدیدی از چرخه زندگی شوند و یاد بگیرند که چگونه می توانند مجدداً ارزیابی شوند. این به نظر می رسد غیرقانونی است ، اما من در مورد سکس و صمیمیت نیز تعجب کردم ، با تعجب در مورد اینکه آیا آنها هر زمان با کیفیت به هم می پیوندند ، شبهای تاریخ می روند - با داشتن این تئاتر شلوغ ، داشتن یک کودک ، آنها به عنوان یک زن و شوهر یکدیگر را گم کرده اند. من در مورد این سوال که چرا نوح بامباخ کفر را وارد کرده است ، شگفتم واقعاً به آن پرداخته نشده است و تقریباً برای من مثل این احساس می شود ، وای ، این زوج خیلی از هم دوست دارند و با چند جلسه زوج درمانی می توانند دوباره جمع شوند. بنابراین شاید مثل این باشد ، بگذارید چیزی را بریزم که واقعاً این را غیر قابل سازش کند.

بخوانید: ایرانی های تحصیل کرده راهی برای طلاق دارند - سپس ازدواج را در آغوش گرفتند آنچه این زندگی در شیدایی برای من واقعاً نشان داد این بود که بعضی اوقات حتی وقتی همسران می خواهند با هم دوستانه و پشتیبانانه راه بروند ، فنی سیستم حقوقی آمریکا می تواند طلاق آنها را به یک نوع درگیری تلخ ، سیاه و سفید و صفر تبدیل کند. . آیا این چیزی است که اغلب در کار خود دیده اید؟ خوب ، این طلاق نه تنها مسئله حضانت بلکه یک مسئله حضانت جغرافیایی را مطرح کرد. و این بسیار زیاد است پول و حضانت می توانند منابع بزرگی برای مشاجره باشند. اما من با زوج هایی کار کرده ام که آنچه را که فکر می کنم طلاق دوستانه هستند انجام داده اند. بیایید صادق باشید ، من با بسیاری از زوج ها کار کرده ام که نسبت به همسران بهتر از همسران هستند. من کاملاً دیده ام که طلاق ها پایان های بسیار خوشی دارند و بهترین برای همه هستند.

امیدوارم در پایان مطالب که زوج ها با ازدواج در شیدایی تهران بزرگ بتوانند همدیگر را به آغوش بکشند و از فقر مجردی برهایند .من فکر می کنم بسیاری از این [خواه طلاق دوستانه یا تلخ باشد] فقط با عصبانیت به طلاق مربوط می شود و میزان استفاده از بچه‌ها و پول به عنوان پیاده قابل استفاده است. این زوج ، او کفش خود را در انتهای [فیلم] گره می زند. او او را "عزیزم" می نامد. آنها همدلی عظیمی دارند.



[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

روابط اجتماعی شیدایی و ملاک های همیاری و همکاری با سایت

يکشنبه 24 آذر 1398
18:46
امین حسن زاده

نداشتن ثروت را ملاک خوشبختی یک زندگی مشترک قرار می دهند. هرچند که تفاوت های فردی و شیوه زندگی هرکس بر چگونگی روابط خانوادگی او و نحوه ازدواج او در انتخاب در سایت همسریابی شیدایی تاثیر دارد، اما بعضی از مهارت های ارتباطی هستند که می توانند تاثیر مثبتی روی رابطه خانوادگی بگذارند.برای یافتن کلید زندگی مشترک موفق و ویژگی های زوج های موفق با سایت شیدایی همراه شوید.

آداب معاشرت انعکاس کلی از رفتار شما در روابط اجتماعی و حضور در جمع است و فقط مربوط به حضور در سر میز غذا نمی شود. در بسیاری از موقعیت ها این ظاهر شما نیست که می تواند دیگران را به خود جلب کند بلکه رفتارتان و طرز برخورد با آنهاست که شان اجتماعی شما را بالا می برد و سبب می شود که محبوب دل ها شوید . کسانی که شما را نمی شناسند و فقط با شما یکبار برخورد کرده اند نیز می توانند از روی نحوه صحیح آداب و معاشرت شما در همسریابی موقت شیدایی شخصیتتان را مورد قضاوت قرار دهند بنابراین یادگیری اصول مهم آداب معاشرت بسیار با اهمیت است .

در این بخش از سایت شیدایی شما را با اصول مهم آداب معاشرت آشنا می کنیم. آنچه شما را به کلید طلایی روابط زن و شوهر در زندگی مشترک می رساند هر زوجی آرزو دارند بتوانند زندگی زناشویی مشترک خوبی در کنار همسرشان داشته باشند و در صورتی هم که اختلافی بینشان پیش آمد بتوانند مشکلاتشان را خودشان حل کنند تا چارچوب زندگیشان حفظ شود ، اگر شما هم تمایل به این مهم دارید این بخش از سایت شیدایی را با دقت مطالعه کنید.

داشتن روابط عاشقانه درازمدت که در سایت ازدواج موقت شیدایی بدست آمده است یکی از مطمئن ترین راههای خوشبختی است اما این اتفاق به طور طبیعی نمی افتد، بلکه نیاز به مهارت های خاصی دارد. خبر خوب این است که این مهارت ها می توانند پیشرفت کنند، همه مهارت هایی که از قبل در حال رشد دادن آنها هستید، و همه آنها به شما در تمام روابطتان نیز کمک می کنند،عبارتند از :

انتظارات مورد اقبال : در مورد آنچه که هردویتان از رابطه انتظار دارید صحبت کنید، آنچه شما مرتکب می شوید، و آنچه که مربوط به نقش شما میباشد، صحبت کنید. انتظار می رود که حتی در بهترین روابط زناشویی، بالا و پایین وجود دارد، و متوجه می شوید که عشق به شیدایی مطلق نیست که به صورت کامل مطلق در آن یا خارج از آن باشید، بلکه چیزی است که در طول زمان جریان دارد. بیان انتظارات کلید طلایی زندگی مشترک و نکاتی دانستنی برای استحکام پیوند زناشویی داشتن روی خوش و مهربان برقراری ارتباط و مکالمه باز برای شناختن شریکتان لازم است و شناختن خودتان به اونیز متقابل لازم است.

در جهت احساسات او حرکت کنید و رویاهای او را بفهمید و با او بازی کنید اور ا بلیسید و ممه هایی را بخورید، شما همچنین باید درباره نگرش هایی که تقریبا باعث مشکل در روابط می شوند، صحبت کنید نقش جنسیتی، پول، بستگان، رابطه جنسی و کودکان. کلید خوشبختی راه بدست آوردن کلید های طلایی موفقیت در زندگی مشترک کلید های طلایی زندگی مشترک موفق صمیمیتاست و روی قدرت همسرتان کار کنید، زیرا حالت سکونی وجود ندارد، اگر شما در حال نزدیک شدن به هم برای نزدیکی نیستید، پس درحال دورتر شدن از هم هستید دورتر از آن نمانید و کون اون را بخورید.

صداقت، پذیرش و اعتماد، صمیمیت را تقویت می کند.با هم وقت بگذرانید. همدیگر را لمس کنید و لیس بزنید و هم دیگر را بخوریدو حداقل برای حداقل چند دقیقه در روز، به چشمان هم نگاه کنید. صمیمیت زناشویی کلید های طلایی زندگی مشترک موفق و خوشبخت مراقبت برای حس خوب و حال خوب او نگران باشید و به دنبال فرصت هایی برای بهبود زندگی باشید. به او کمک کنید تا موفق شود و موفقیت هایش را جشن بگیرید. همدلی: همه چیز را از نظر همسرتان و همچنین خودتان ببینیدقبل از اینکه بخواهید درک شوید، به دنبال درک کردن بروید. همدلی زناشویی در شیدایی کلید طلایی خوشبختی زندگی مشترک و رابطه زناشویی کلید طلایی موفقیت و خوشبختی در زندگی مشترک احترام به همسر به شریک زندگی خود احترام بگذارید و به گونه ای رفتار کنید که احترام خود را به دست آورید.

حتی وقتی که مخالف هستید، به او احترام بگذارید. بدون قضاوت گوش کنید. او را به عنوان خودش قبول کنید و سعی نکنید او را تغییر دهید، اما به او برای تغییراتی که می خواهید، کمک کنید. بر نقاط قوت او تمرکز کنید و نظرات او در نظر بگیرید. احترام در زندگی کلید طلایی زندگی مشترک و اهمیت احترام احترام به خود زمانی که خودتان را دوست داشته باشید، بسیار آسان تر است که کسی شما را دوست داشته باشد. خودتان را فدای همسرتان نکنید و غرق او و رابطه تان نشوید. نیازهای همسرتان را بالا تر خودتان ندانید، طوری رفتار کنید که جفتتان یکسان و مساوی هستید.این چه زیباست که تا صبح پیام ظفر آیید .

مخالفت سازنده: زمانی که مخالف هستید، انتقاد نکنید، سرزنش نکنید و دل نشکنید و تلخ نباشید. بیشتر مشکلات روابط با احساسات صدمه دیده شروع می شوند. مدیریت اختلاف ها و درگیری از طریق صحبت کردن، مذاکره و همکاری را یاد بگیرید. مشکلات را همان جوری که بزرگ می شوند، دعوا نکنید فحش ندهید به همدیگه فحش ندهید دیگه بسه. و حل کنید و هرگز با عصبانیت نخوابید. زندگی موفق کلید طلایی زندگی مشترک و روابط عاشقانه کلیدهایی طلایی برای یک زندگی مشترک و

موفقیت کار گروهی باهم تصمیم گیری کنید، با توجه به منافع هر دویتان میزان یکسان. در بهترین روابط، هر شخصی به اندازه خود در مورد دیگران اهمیت می دهد. پیشرفت: این رابطه را به عنوان فرصتی برای دو نفر برای ایجاد زندگی ایده آل خود با هم ترکیب کنید. متعهد به رشد مداوم خودتان به صورت جداگانه و همچنین رابطه خود باشید. به دنبال فرصت هایی برای تطبیق خواسته و اهداف خود با یکدیگر و ایجاد معنی مشترک بودن باشید. صحبت همدیگر را بشنوید و به همدیگر احترام بگذارید.

پیشرفت در زندگی کلید طلایی موفقیت و پیشرفت در زندگی مشترک مثبت اندیشی: برای زندگی و بودنتان کنار هم جشن بگیرید. در مورد شریک زندگی خود حداقل پنج بار بیشتر از چیزهای منفی که به همسرتان می گویید، حرف های مثبت به او بگویید. کلید طلایی خوشبختی در زندگی مشترک قدردانی: رابطه را به عهده نگیرید. شما در حال تبدیل شدن به یک فرد شگفت انگیز هستید، در موقعیت خوب، برای انتخاب شخصی که با او زمانتان را در شیدایی زمانی صرف می کنید. شما یک فرد شگفت انگیز را برای ساختن یک زندگی انتخاب کرده اید، و شما شکر گذار هستید که او نیز شما را انتخاب کرده. قدردانی از همسر کلید طلایی زندگی مشترک و لزوم

قدردانی از همسر ماجراجویی و تنوع: فعالیت های جدید، هیجان انگیز، چالش انگیز را با او انجام دهید. با خودانگیختگی باعث تقویت پیوندتان و صمیمیتتان شوید. حس رمانتیکی و عشق را در طول زندگیتان بسازید. جاذبه: به یاد داشته باشید که ما انتخاب نمی کنیم که جذب چه چیزی شویم، اما انتخاب می کنیم که جذاب باشیم. چیزهایی که شریک زندگیتان را جذب می کند، انجام دهید چیز های مثل خوابیدن لخت و یا پوشیده لباس خواب سکسی و هات که همسرتان شما را بخورد و شما همی سعی کنید او را بخورید همدیگر را باید بخورید و لذت ببرید و همه چیزهایی را که برایتان جذاب است را به همسرتان بگویید، چه در داخل و چه در خارج.

زندگی زناشویی موفق کلید های طلایی برای حفظ و استحکام زندگی مشترک کلید طلایی موفقیت در زندگی مشترک چیست؟ تلاش: فکر نکنید که روابط خوب خودشان اتفاق می افتند. تمام مهارت ها در این لیست مستلزم تلاش های مداوم هستند. راز خوشبختی کلید های طلایی زندگی مشترک را از دست ندهید عشق: بدون عشق، زمان زوج ها را به دشمنان یا افراد غریبه تبدیل می کند. با عشق و عاشقی در سایت شیدایی می توانید به هر چیزی برسید، هر چیزی ممکن است. زمانی که دو نفر یکدیگر را به اندازه خودشان دوست دارند، جنگ کششی از بین می رود و مصالحه و فداکاری بی معنی می شوند، زیرا بهترین چیز برای شما برای او بهتر می شود. زمانی که شما شخصی را به اندازه خودتان دوست دارید، کار کردن روی رابطه زناشویی، لذت بخش می شود، نه وظیفه، و شما فرصت کمک به همسر خود برای درخشش و ارتقایش را جشن می گیرید.

آشنایی با اصول مهم آداب معاشرت هنگام حضور در جمع بلند صحبت نکنید بلند صحبت کردن شما در جمع این را می رساند که شما توانایی صحبت کردن منطقی با دیگران را ندارید و حتما می خواهید حرف خودتان را به کرسی بنشانید و این عجز شما را نشان می دهد و باعث می شود اطرافیان هنگام ارتباط با شما استرس داشته باشند. میشه مودب باشید اگر کسی را دوست ندارید ، نیز با او درست رفتار کنید و مودب و با نزاکت بـاشید تـا بـرتـری شما به آن شخص ثابت کنید پس هیچگاه شان و منزلت خودتان را با رفتار بی ادبانه پایین نیاورید. هیچگاه دشنام ندهید دشنام و ناسزاگویی نشان دهنده آن است که شما نمی توانید عقاید خودتان از با استفاده از واژه ها ولغات مناسب بیان کنید و متوسل به دشنام می شوید . این کار بسیار زشت و دور از نزاکت و ادب می باشد. آداب معاشرت صحبت خودتان را با ظاهری تمیز و آراسته متمایز کنید برای حضور در جمع و ارتباط با دیگران ظاهری تازه وآراسته داشته باشید مرتب و منظم باشید لباس های شیک و پیک بپوشید عقربه بر می گرده و لباس هایی بپوشید که مرتب نشانتان می دهد این به آن معنی نیست که لباس گران قیمت به تن کنید بلکه باید نظافت را رعایت کنید و لباستان مرتب باشد .



[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نامه عشق به شیدایی : عشقی ممنوعه ، گمشده و یافت نشده در این سایت !

يکشنبه 24 آذر 1398
11:38
امین حسن زاده


تصور کنید زندگی خود را در جستجوی عشق خود در سایت شیدایی می یاببد اما ریسک کنید. این دقیقاً همان کاری است که علی جون و محمودی ، دو کاربر در شیدایی ، هر بار که می خواستند در میان مرگ و ناامیدی که آنها را احاطه کرده بود ، ملاقات کنند اتفقاتی در همسریاب یموقت شیدایی می افتاد. آنها می دانستند که سرانجام لحظه های دزدیده شده آنها به پایان می رسد ، اما آنها تصمیم به اتحاد دوباره داشتند. 2 سال طول کشید.

در مقاله حاضر او را به یک برخورد غیر منتظره (و یک سوار وحشی با موتور سیکلت) با مردی در حدود 50 سال سن خود سوق می دهد. اما آقای حیدری بزودی فهمید که پیوند آنها همان چیزی نبود که به نظر می رسید. و ، برای حسین و زیبا، که در سال 1398 طلاق گرفتند ، جدایی شگفت آور شد حتی اگر چندین سال از هم جدا شده اند. سرانجام فشارهای كودكان و امور مالی بر روابط آنها تأثیر گذاشت و آنها به زندگی خود برگشتند .

با نگاه به عقب ، خانم سمیرا تعجب می کند که آیا او می توانست تلاش بیشتری کند. وی گفت: "من وقت زیادی برای صحبت کردن با او داشتم ، و هرگز این کار را نکردم."

"ژرفای ما نتوانستیم آینده ای برای هم جمع کنیم." "

من از تعجب در چشمان او می دانستم که من او نبودم که او می دید." این من نبودم که او می خواستم او بیش از 32 سال داشت. من 22 ساله بودم. هر دوی ما Sheidayi Dating را دوست داشتیم. من در پشت موتورسیکلت او چه هر کار می کردم؟ پادکست مدرن عشق من : عشق معصومه می خواند "آیا شما همسر من هستید؟"

بازیگر برنده جایزه کن فرانسه مقاله ای را درباره آسیب دیدگی مغزی و غریبه ای که پشت سر گذاشت ، می خواند. داستان های کوچک عشق: "چگونه می توان قلب شکسته را زنده نگه داشت (با شیدایی با ازدواج موقت شیدایی)" عشق مدرن در مینیاتور ، شامل داستان های ارسال شده توسط خواننده که بیش از 100 کلمه نیست.

عشق و ازدواج در شیدایی زوج ها سفر خود را از "سلام" به "با من ازدواج کن" در میان می گذارند.

وقتی "کم حرف باشی" با "ماجراجویانه نگاه کنی" ملاقات می کند احمد و سارا از طریق یک برنامه همسریابی ملاقات کردند و به سرعت دریافتند که آنها به خوبی یکدیگر را متعادل می کنند. خنده کلید یک استراتژی پیروزی است حسین جون قبل از حضور در مجلس شورای اسلامی ایران در تهران ، به نماینده این شهر در کار ارتباطات کمک کرد. باید ها و نباید ها توصیه های متخصص در مورد زمان متوقف کردن ارتباط با یک دوست و چه زمانی صحیح است که به ازدواج موقت شیدایی ها بروید. می خواهم دوست باشیم. او نمی کند. اما من می خواهم دوست باشم! بیوه ای با صیغه یابی شیدایی این احتمال که همه نمی خواهند در آنجا حضور داشته باشند ، دست و پنجه نرم می کند. آیا باید آن SH را ارسال کنید؟

خوب … اگر رسانه های اجتماعی رسم شما هستند ، SHEYDAEYI صندوق ورودی شما است. عشق در اخبار و در ستون مجلات این هفته ، شکستن کار دشواری است. تمرکز روی کودکان و از دست دادن یکدیگر کیتی پدرام تلاش کردند تا این کار را انجام دهند اما فشارهای عاطفی و مالی بر روابطشان تأثیر گذاشت. چه اتفاقی می افتد که یک کاربر شیدایی اول عروسی و بعد طلاق نگیرد؟ روانشناسی شیدایی را چهره عروسی های غیرمتعارف قرار داد. سپس ازدواج او به پایان رسید. مامان شما مقصر است تا شما را آزار دهد چگونه می توان تعطیلات اجتناب ناپذیر خود را مدیریت کرد. در ازدواج شیدایی به دنبال آهنگ در موزیک های رایگان می رود. (دوست پسر او برای درخواست ازدواج در حال دویدن است.) این بازیگر به همراه دوست پسرش علی ، نامزد ریاست جمهوری 1400 در ایران ، به خرید رای گیری رفت.



[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

شروعی مطمئن با همسرگزینی شیدایی

پنجشنبه 21 آذر 1398
10:41
امین حسن زاده
شروعی مطمئن با همسرگزینی شیدایی

همسر گزینی شیدایی روشی مطمئن برای ازدواج

همیشه ازدواج یک تصمیم مهم برای زوجین بوده و مهمترین مرحله برای انتخاب مناسب یک فرد برای ازدواج مرحله آشنایی و روش های درست برای قدم های بعدی است. همسر گزینی شیدایی راهی مطمئن و با امنیت بالاست برای کسانی که قصد ازدواج دارند و مورد های مناسب در اطراف خود با توجه به شرایطشان نداشته اند. سایت همسریابی شیدایی برای تمام موارد در زمینه ازدواج گزینه به شما معرفی می کند.

شروعی مطمئن با همسرگزینی شیدایی

ازدواج یک امر طبیعی است، ازدواجی درستی است که اساسی محکم داشته باشد و صرفا نیاز های عاطفی دو طرف را برطرف نکند بلکه موجب پیشرفت طرفین در زندگی مشترک شود. همسر گزینی شیدایی یکی از روش هایی است که می توان از آن برای یک انتخاب درست کمک گرفت. انتخاب یک شریک زندگی مناسب امروزه دغدغه بسیاری از آقایان و خانم ها شده است. مسلما نمی توان صرفا به حرف ها تکیه کرد. همسر گزینی شیدایی با توجه به موقعیتی که برای آشنایی فراهم می کند اجازه می دهد تا در یک بستر امن دو طرف با هم آشنا شوند و بعد از شناخت های اولیه در یک فضایی سالم و با حضور خانواده ها آشنایی های بعدی شکل بگیرد و شناخت ها از هم کامل تر شود. بهتر است تمام مراحل آشنایی و ازدواج با حضور مشاور باشد تا یک ازدواج با کمترین آسیب احتمالی وجود داشته باشد.

همسر گزینی شیدایی

خدمات سایت همسر یابی شیدایی

سایت همسر یابی شیدایی برای جوانانی که هنوز ازدواج نکرده اند، فرصت مناسبی است تا با فردی آشنا شوند و این آشنایی زمانی اتفاق می افتد که هر شخص با قوانین سایت موافقت کرده باشد و زیر نظر مشاورین قدم به قدم با فردی که در نظر دارد صحبت کند. در سایت همسر گزینی شیدایی می توانید برای خود و یا برای افرادی از اعضای خانواده خود نیز ثبت نام کنید ولی باید قبل از این کار با ایشان صحبت کنید و موافقت ایشان را جلب کنید. بعد از ورود به سایت می توانید با توجه به اشخاصی که در سایت وجود دارند و گزینه ای که شما از نظر موقعیت به فکر شما نزدیکتر باشد انتخاب کنید. همسر گزینی شیدایی برای خانم ها لازم می داند که اجازه پدر را برای ورود داشته باشند. علاوه بر ازدواج دائم ازدواج موقت نیز جز خدمات این سایت می باشد.

سایت همسر یابی شیدایی


[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

چه افرادی می تواننداز خدمات همسریابی موقت شیدایی استفاده کنند؟

پنجشنبه 21 آذر 1398
9:47
امین حسن زاده
چه افرادی می تواننداز خدمات همسریابی موقت شیدایی استفاده کنند؟

چه افرادی می تواننداز خدمات همسریابی موقت شیدایی استفاده کنند؟

صیغه راهی برای افرادی از جامعه است امکان ازدواج ندارند و یا تحت شرایط خاصی قرار دارند. سایت همسریابی موقت شیدایی به یکی از نیازهای ضروری جامعه اسلامی پرداخته است که البته کم و بی در مورد آن صحبت می شود ولی هنوز به طور کامل در بین افراد جامعه این مساله فرهنگ سازی نشده است. بخش صیغه شیدایی امکان آشنایی زوجین فراهم می کند.

افراد واجد شرایط برای ورود به همسریابی موقت شیدایی

همسر یابی موقت یکی از گزینه های سایت همسریابی موقت شیدایی می باشد. امروزه برای برخی از جوانان امکان ازدواج وجود ندارد و یا برخی در شرایطی هستند که برای رفع نیاز جنسی خود نیاز به بر قراری ارتباط دارند ولی ارتباط صحیح با بی بند‌ و باری دو مقوله جدا از هم می باشد، پس در جامعه اسلامی باید شرایط مناسبی برای افرادی که نیاز به ازدواج موقت دارند، ایجاد شود. در بخش همسریابی موقت شیدایی فرصتی برای افراد واجد شرایط این نوع ازدواج امکان برقراری ارتباط با افرادی که امکان ازدواج موقت را دارند ایجاد خواهد کرد. با توجه به نبود امنیت در برخی روابط باید این اطمینان را داشته باشید که برقراری ارتباط در این سایت با امنیت کفی همراه است و خود اشخاص نیز باید دقت کافی در شناخت افراد و نیت آنها را داشته باشند. در برخورد با هرگونه مشکلی می توانید با مدیریت سایت و یا مشاورین صحبت کنید.

ازدواج موقت شیدایی

ازدواج موقت شیدایی و قوانین حاکم بر آن

همسر یابی موقت شیدایی با توجه به عدم آگاهی برخی از کاربران برخی از قوانینی که برای صیغه باید به آن آگاه باشید را بیان می کند. به عنوان مثال برای دختران زیر 18 سال این ازدواج امکان پذیر نیست و همچنین در صورت باکره بودن اجازه پدر و یا جد پدری لازم است ولی در صورتی که فرد باکره نباشد اجازه پدر لازم نیست. همسریابی موقت شیدایی قبل از ورود به سایت اطلاعاتی از تمام کاربران دریافت می کند که نزد مدیریت به امانت باقی می ماند. بهتر است واقعیت را در مورد خود بنویسید تا بعدا با افرادی که صحبت می کنید دچار مشکل نشوید. درصورت رعایت نکردن قوانین از سایت حذف می گردید. نفقه‌ جزء قوانین صیغه نیست ولی در صورتیکه مهریه تعیین نشده باشد ازدواج باطل است. باید مراقب باشید که در زمان عقد موقت به فردی در عقد شخص دیگری نباشید و عده خود را نیز گذرانده باشید. این مطالب مختصری در مورد صیغه بود که سایت ازدواج موقت شیدایی لازم می داند آن را در اختیار کاربران قرار دهد.

همسریابی موقت شیدایی چرا و چگونه


[ بازدید : 178 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

سایت همسریابی شیدایی - برترین و بهترین و شلوغ ترین و جذاب ترین سایت ازدواج دائم و موقت ( همسریابی موقت ) ازدواج می باشد .
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رهنمودهای ازدواج و همسریابی آگاهانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]