برای بارداری چند بار باید رابطه جنسی صورت بگیرد؟ و بهترین پوزیشن کدام است؟

سه شنبه 17 دی 1398
9:27
امین حسن زاده
برای بارداری چند بار باید رابطه جنسی صورت بگیرد؟ و بهترین پوزیشن کدام است؟

به گفته کارشناسان سایت همسریابی شیدایی یکی از عوامل تعیین کننده رضایت زناشویی تعداد دفعات و عملکرد جنسی طبیعی در زنان و مردان می‌باشد. رابطه جنسی یکی از مهم‌ترین ارکان زندگی مشترک است این موضوع را می توانید در مکالمات درون سایت همسریابی موقت شیدایی صحبت کرده و به آگاهی برسید که این کار می وتواند باعث ارضای نیاز جنسی و صمیمیت بین زوجین می‌شود. سازگاری جنسی، مهارتی است که موجب توافق و تفاهم دو نفر در رابطه جنسی می‌شود. عدم تناسب در تعداد دفعات مطلوب رابطه جنسی نقطه ای برای شروع دیگر مشکلات زوجین می‌باشد.

شبکه‌های اجتماعی و نداشتن صداقت افراد در این موضوع موجب شده تا زوجین دیدگاه‌های مبهم و غلطی درباره تعداد دفعات رابطه داشته باشند. شما باید این موارد را بعد از ازدواج و پس از گشذت چند روز بررسی و هماهنگ باشید که در هفته چند بار می خواهید رابطه داشته باشیدبعضا مشاده شده در هفته 2 بار روز یک شنبه یا دوشنبه و پنج شنبه که بیشتر زوجین در این روز که فرداش هم تعطیل هست با هم هستند .در ادامه مطلب درباره تعداد دفعات طبیعی، زمان رابطه در طول ازدواج، عقد و به منظور باردار شدن را مطرح کرده ایم.

عملکرد جنسی طبیعی و نرمال در طی یک رابطه جنسی طبیعی هر دو طرف به ارگاسم رسیده و از رابطه لذت می‌برند. چرخه پاسخ جنسی در مردان و زنان متفاوت می‌باشد، آگاهی زن و مرد نسبت به این تفاوت‌ها صمیمیت جنسی را بیشتر کرده و احتمال به ارگاسم رسیدن را بیشتر می‌کند. ارضا در مردان نیز مانند زنان همیشه رخ نمی‌دهد. به طور متناوب مردان زودتر از زنان به ارگاسم می رسند و زنان بیشتر از 7 تا 10 دقیقه زمان می برد که به ارگاسم برسند. پیشنهاد سایت ازدواج شیدایی به شما بررسی این موضوع و مطالعه هدفمند به ارگاسم رسیدن زوجین برای آشنایی بیشتر می باشد .بنابراین هر دو جنس باید برای داشتن یک رابطه لذت بخش تلاش کنند. برای داشتن عملکرد جنسی طبیعی نیاز به تعامل و شناخت جنس مخالف می‌باشد. بنابراین مردان برای به اوج لذت رساندن زنان و زنان برای ارضای مردان باید از تکنیک‌های جنسی خاصی استفاده کنند. تعداد رابطه جنسی طبیعی و نرمال چقدر است؟

با توجه به تفاوت انسان‌ها در میل جنسی، فیزیک، طبع و... نمی‌توان یک قانون کلی برای تعداد دفعات نزدیکی طبیعی تعریف کرد. اما با توجه به تحقیقات زوج های شادتر، در هفته سه تا چهار بار نزدیکی دارند. رابطه جنسی با فواصل زیاد برای زن و شوهرهایی که چند سال از ازدواج شان می‌گذرد، طبیعی است. برخی از زوجین هم اعلام کرده‌اند که بیشترین رضایت مندی را در حدود پنج بار در ماه داشته و این تعداد از عادات ماهانه همیشگی آن‌ها به شمار می‌رود. به هرحال می‌توان گفت که زوج‌هایی که در هفته بیش از چهار بار رابطه جنسی داشته‌اند، شادتر از افرادی بودند که هفته ای یک بار نزدیکی می‌کردند.رابطه جنسی با در نظر گرفتن احساسات طرفین باعث ایجاد روابطی عمیق‌تر و حس خوشایندی در روابط نزدیک در زندگی می‌شود. باید آرام باشید و هر دو طرف بخواهد بخصوص زنان ایرانی که بیشتر شروع کننده رابطه نیستند و علاقه ای به سکس و رابطه زناشویی ندارند شاید دلیل آن درد ناشی از زناشویی باشد که مردان بلد نیستند چطور همسر خود را آماده کنند .

برای بارداری چند بار باید رابطه جنسی صورت بگیرد؟ بهترین پوزیشن برای بارداری پوزیشن رو در رو این روش متداول ترین پوزیشن است و در آن زن بیشتر از مرد تحریک می‌شود، به این صورت است که زن در زیر و مرد در بالا قرار می‌گیرد؛ زن پاهای خود را باز کرده، مرد بین پاهای همسرش قرار می‌گیرد و به آرامی عمل دخول را انجام می‌دهد. مرد باید به آرامی و با طمأنینه رابطه را به پیش ببرد و از تحریک شدید و یا فشار زیاد بپرهیزد. اجازه دهید زن شدت تحریک را تعیین نماید و با حرکات خود به رابطه کمک کند.بهترین زمان نزدیکی برای باردار شدن، در حوالی زمان تخمک گذاری است. با اطلاع از چرخه پریود به راختی می‌توانید روز تخمک گذاری را مشخص کنید. از آن جا که اسپرم دو تا سه روز می‌تواند زنده بماند، مقاربت در 3 روز قبل و 3 روز بعد از روز تخمک گذاری بیشتری احتمال بارداری را دارد. برای بارداری در این بازه 6-7 روز یک شب در میان نزدیکی توصیه می‌شود، نیازی نیست هر شب نزدیکی داشته باشید. این بازه زمانی به این دلیل است که زمان دقیق رها شدن تخمک در خانم‌ها، مشخص نیست و به طول دوره قاعدگی آنها بستگی دارد.

تخمک گذاری در خانمها معمولا 14 روز پیش از آغاز پریود بعدی انجام می‌شود. دقت کنید که این زمان، بر خلاف باور عموم، دقیقا در وسط دوره ماهیانه آنها قرار ندارد. اگر دوره شما 28 روزه باشد، آنگاه می‌توان گفت که تخمک گذاری تقریبا در وسط دوره انجام می‌شود. اما اگر مثلا دوره شما 35 روزه باشد، تخمک گذاری در روز بیست و یکم انجام خواهد شد، نه روز هفدهم که وسط دوره است. مدت زمان یک رابطه جنسی ایده آل و طبیعی آن چه که یک رابطه جنسی را ایده آل می‌کند مدت زمان آن نیست؛ بلکه رابطه ای است که در حد نیاز و ارضای دو طرف باشد. قبل از برقرار رابطه جنسی هر دو طرف باید به نیازهای یکدیگر آگاه بوده و برای رفع آن‌ها تلاش کنند. صحبت‌ها، نوازشات، هم آغوشی‌ها لیس زدن ها ، مرد ممه زن را خوردن و لیسیدن و کون همسر را لیس زدن و گاز زدن در تحریک زن موثر هست و همچنین مرد باید آلت محل فرج زن را لیس بزند و بخورد تا زن به لوج لذت برسد این همه بخشی از رابطه جنسی می‌باشند. تحریکات اولیه اگر به خوبی انجام شوند، لذت جنسی بیشتر می‌شود. مردان نیز با طولانی‌تر شدن این بخش لذت بیشتری از دخول می‌برند.

پس رضایت زناشویی در هر دو جنس بالا می‌رود. اگر بخواهید دقیقا به مدت زمان ایده آل رابطه جنسی پی ببرید، باید بدانید این مدت برای هر زوجی متفاوت می‌باشد. اما این به این معنی نیست که هر چه این زمان بیشتر باشد مطلوب‌تر است. عموما یک رابطه ایده آل از زمان شروع نوازش تا ارضای کامل 20 تا 30 دقیقه به طول می‌انجامد. حد رابطه جنسی در دوران نامزدی و عقد دوران نامزدی و عقد دورانی است که دختر و پسر به شناخت بیشتری از همدیگر برسند وقتی بین دو نفر صیغه و عقد دائم جاری می‌شود آن دو نفر ‏شرعاً و عرفاً به هم تعهداتی و وظایفی پیدا می‌کنند این دوران طلایی باعث می‌شود که دختر و پسر بهتر یکدیگر را شناخته و با روحیات و خواسته‌های هم آشنا شوند. دوران عقد از طرفی، دوران بسیار سختی برای زوج جوان است. کنترل غرایز جنسی در دوران عقد موضوع را سخت‌تر می‌کند.در دوران نامیزدی می توانید همدیگر را از روی لب ببوسید و لب های همدیگر را بخورید و تا می توانید هم دیگر را ببوسید . دوران نامزدی رابطه جنسی برقرار نکنید و بدون در آوردن لباس پوزیشن های مختلف را که پس از عروسی نیاز خواهید داشت تمرین کنید و از روی لباس همدیگر را بمالید .البته زن می توانید سینه های خود را نیز برای خوردن به مرد بدهد.

برطرف کردن نیازهای جنسی و یا صبر کردن تا زمان جشن عروسی زوج را مسائل متفاوت مواجه می‌سازد. اولین اصل برای ایجاد رابطه جنسی در عقد رضایت هر دو طرف می‌باشد. عملکرد جنسی طبیعی در خانم ها اکثر خانم‌ها در شرایط مختلف و هر سنی، مجرد یا متاهل، اگر خود را با یک آقا مقایسه کنند به این نتیجه می‌رسند که میل جنسی شان نرمال نیست؛ چرا که میل جنسی در خانم‌ها یک حالت واکنشی دارد. یعنی اگر که یک خانوم مشغول تلویزیون دیدن و کتاب خواندن است فکرش به سمت مسائل جنسی نمی‌رود، ولی در آقایان این اتفاق می‌افتد. خانم‌ها زمانی که در یک رابطه احساس امنیت و دوست داشته شدن بکنند و هیچ مهار روانی وجود نداشته باشد، میل جنسی شان برانگیخته می‌شود. اما میل جنسی آقایون حالت کنشی‌تر و بیشتر به صورت مداوم وجود دارد. زایمان، یائسگی و برخی عوامل تشدید کننده بی میلی جنسی می‌تواند باعث کاهش و از بین رفتن میل جنسی شود. در چنین شرایطی برای بازگرداندن و افزایش میل جنسی نیاز به مشاوره جنسی خواهید داشت.



موضوعات: زناشویی,
[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
سایت همسریابی شیدایی - برترین و بهترین و شلوغ ترین و جذاب ترین سایت ازدواج دائم و موقت ( همسریابی موقت ) ازدواج می باشد .
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رهنمودهای ازدواج و همسریابی آگاهانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]