ساپیوسکشوال به چه معناست؟ آیا می دانید این واژه به کسانی اطلاق می شود . این مطلب را از دست ندهید!

سه شنبه 24 دی 1398
13:39
امین حسن زاده
ساپیوسکشوال به چه معناست؟ آیا می دانید این واژه به کسانی اطلاق می شود . این مطلب را از دست ندهید!

آیا تا به حال در مورد افراد ساپیوسکشوال چیزی شنیده‌اید؟ در مورد معنا و مفهوم این اصطلاح چقدر اطلاعات دارید؟ ساپیوسکشوال به افرادی گفته می‌شود که برای برقراری ارتباط با جنس مخالف به خصوص برای برقراری رابطه جنسی بیش از هر چیزی به هوش او اهمیت می‌دهند. در حقیقت آن‌چه موجب جذب شدن آن‌ها به جنس مخالف می‌شود هوش بالا و ذکاوت طرف مقابل است. اگر می‌خواهید در مورد این افراد بیشتر بدانید تا انتهای این مقاله از سایت همسریابی شیدایی با ما همراه باشید.

ساپیوسکشوال به چه معناست؟


پیش از هر چیز بهتر است ببینیم معنای این واژه چیست. ساپیوسکشوال، به انگلیسی Sapiosexual، از دو کلمهٔ «Sapiens» به معنای باهوش یا خردمند، و «Sexual» تشکیل شده است. طبق تعریفی که در دیکشنری اوربان (Urban) برای این واژه ارائه شده، شخصِ ساپیوسکشوال کسی است که برای برقراری رابطهٔ جنسی، بیش از هر چیز دیگری هوش و ذکاوت طرف مقابلش را ملاک قرار می‌دهد. به بیان بهتر، این شخص بیشتر از آنکه به ظاهر زیبا و دیگر ویژگی‌های این‌چنینی اهمیت بدهد، به‌دنبال یافتن ویژگی یادشده در طرف مقابلش خواهد بود.

به طور خلاصه در تعریف ساپیوسکشوال می‌توان گفت که این اصطلاح به افرادی اختصاص دارد که جذب افراد باهوش می‌شوند. در حقیقت آنچه آن‌ها را برای برقراری رابطه جنسی بر می‌انگیزد هوش بالاست! به عبارت دیگر می‌توان گفت ساپیوسکشوال شیدایی نوعی گرایش جنسی هنرمندانه محسوب می‌شود که در آن فرد بیش از هر چیزی به توانایی‌های ذهنی اهمیت می‌دهد.برای زنان و مردان این نوع بیماری ساپیوسکشوال متفاوت نیست و گاهی اشتراکی نیز هست به این دلیل که نوع نگاه های متفاوت در این بیماری دیده نیم شود. برای مثال اگر فرد ساپیوسکشوال شریک جنسی بسیار زیبا داشته باشد که از لحاظ ذهنی باهوش به نظر نمی‌رسد؛ زیبایی و سایر جذابیت‌ها برایش اهمیتی نخواهد داشت و او تمایلش را به برقراری رابطه از دست می‌دهد.


هنگامی که زن زیبایی را ملاقات می کنید و در ذهن خود به فکر برقراری رابطه با او هستید، شاید احساسی که نسبت به وی دارید، تنها مربوط به ظاهر او نمی باشد. در سالم ترین و شادترین رابطه، ارتباط های ما فراتر از جذابیت ظاهری و احساس جنسی رفته و به خصوصیاتی می رسد که بدون شک در روابط طولانی مدت بیش تر از چیزهای دیگر دارای اهمیت می باشد. به این دلیل است که چرا بسیاری از افراد خود را سایپوسکشوال شیدایی معرفی می کنند.

ساپیوسکشوال صرفاً جذب شدن به هوشمندی، بیش از هر چیز دیگر می باشد. این به معنی این نیست که شما سایر بخش های بدن زن را تحسین نمی کنید، بلکه آنها دارای امتیازات اضافی در رابطه می باشند و در زیر تمام آنها مباحث، شوخی ها و هوشمندی هایی است که طرف مقابل از خودش نشان می دهد.

داشتن درک دقیق از ساپیوسکشوال نه تنها به شما کمک می کند که بدانید در صورت مجرد بودن به دنبال چه چیزی هستید، بلکه به شما اجازه می دهد دست به جستجو زده و افراد را به شیوه های جدید که شما را تحریک می کنند، کشف کنید بویژه اگر در یک رابطه عاشقانه و متعهدانه قرار دارید.

علائم نشان دهنده ساپیوسکشوال ممکن است با تعاریفی که از ساپیوسکشوال‌ها ارائه می‌شود با خود فکر کنید که شاید شما نیز یکی از این افراد باشید اما چگونه می‌توان در این زمینه مطمئن شد؟ برخی افراد هستند که فقط جذب جنسی زنان می شوند و این لازمه را فقط در نگاه می بینند.اگر شما اختصاصا جذب افراد باهوش می‌شوید احتمال دارد که ساپیوسکشوال شیدایی داشته باشید. با این حال برای آنکه اطمینان بیشتری کسب کنید علائم و نشانه‌های زیر نیز می‌تواند به شما کمک کنند. اهمیت جذابیت فکری اگر شما فردی ساپیوسکشوال باشید ممکن است افرادی را ببینید که از نظر دیگران بسیار جذاب هستند و ظاهر بسیار خوبی دارند اما روی شما تأثیر نمی‌گذارند مگر اینکه با توانمندی‌های ذهنی و افکار آن‌ها آشنا شوید.

در واقع از آنجایی که افراد ساپیوسکشوال بیشتر جذب ذهن دیگران می‌شوند تا ظاهر و بدن آن‌ها، می‌توان گفت حتی اگر فردی از لحاظ جسمی جذاب باشد بدون تأثیر گذاری شناختی نمی‌تواند فردی با گرایش ساپیوسکشوال را جذب خود کند. یک ساپیوسکشوال سریع عاشق نمی‌شود افراد ساپیوسکشوال‌ چیزی به عنوان عشق در یک نگاه را تجربه نمی‌کنند. عاشق شدن برای این گونه افراد فقط نگاه اول نیست و نگاهی عقلانه دارند.در حقیقت یکی از مزیت‌های بزرگ برای این افراد این است که قبل از آنکه عاشق فردی شوند این فرصت را دارند که به طور دقیق ویژگی‌های او را ارزیابی کنند و سریعا شیفته خصوصیات ظاهری او نمی‌شوند.

شاید این مسئله برای بسیاری از افراد مأیوس کننده به نظر برسد اما در حقیقت این امر فرصت خوبی محسوب می‌شود تا فرد با احساسات اولیه و بدون دور اندیشی تصمیم نگیرد و در نتیجه روابط پایدار و ثمربخشی را تجربه کند. بحث‌های فلسفی مهم‌تر از سکس است! برای افراد ساپیوسکشوال یک بحث هوشمندانه از یک رابطه جنسی صرف اهمیت بیشتری دارد. در سایت صیغه یابی شیدایی هم کاربرانی هستند این گونه مشکل یا بیماری را دارند و با آن سر و پنجه گرم می کنند .در واقع آن‌ها روابط جنسی بی‌معنا و بی‌هدف را نمی‌پذیرند و در این صورت پرداختن به مسائل فکری را ترجیح می‌دهند. البته این طور نیست که افراد ساپیوسکشوال هرگز درگیر روابط جنسی زودگذر نمی‌شوند اما می‌توان گفت آن‌ها در اکثر موارد روابط جنسی همراه با یک رابطه رضایت بخش را ترجیح می‌دهند. رابطه‌ای که می‌توان در آن گفت و گوهای صمیمانه و عمیق‌تری را تجربه کرد.



موضوعات: متفرقه,
[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
سایت همسریابی شیدایی - برترین و بهترین و شلوغ ترین و جذاب ترین سایت ازدواج دائم و موقت ( همسریابی موقت ) ازدواج می باشد .
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رهنمودهای ازدواج و همسریابی آگاهانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]