سکس تراپی و سکس تراپیست چیست ؟ تیم سایت همسریابی شیدایی به شما می گوید و شمادر این زمینه چقدر اطلاعا

چهارشنبه 25 دی 1398
11:55
امین حسن زاده
سکس تراپی و سکس تراپیست چیست ؟ تیم سایت همسریابی شیدایی به شما می گوید و شمادر این زمینه چقدر اطلاعا


enlightenedسکس تراپی و سکس تراپیست چیست ؟ تیم سایت همسریابی شیدایی به شما می گوید و شمادر این زمینه چقدر اطلاعات دارید؟

سکس تراپی نوعی درمان روانشناختی است که در جهت رفع مشکلات جنسی ( هر دوجنس ) مورد استفاده قرار می‌گیرد و به شخصی که درمان می کند اختصاصاً در این حوزه فعالیت می‌کند سکس تراپیست گفته می‌شود. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که مشکلات جنسی امری خصوصی و غیرقابل درمان است. در حالی که امروزه روش‌های نوینی در این زمینه به کار بسته می‌شود که به زوجین کمک می‌کند رضایت جنسی بیشتری را در زندگی تجربه کنند.

سکس تراپی نوعی روان‌درمانی است که به افراد و زوجین کمک می‌کند تا بتوانند عوامل مؤثر در رضایت جنسی را بشناسند و آن‌ها را ارتقا و بهبود بخشند. از جمله این عوامل می‌توان به مسائل پزشکی، مشکلات شخصی، عوامل درون فردی و میان فردی اشاره کرد. هدف نهایی در سکس تراپی این است که افراد بتوانند از چالش‌های جسمی و عاطفی مرتبط با عملکرد جنسی عبور کنند و رضایت جنسی بالاتری را تجربه کنند. بتوانند در ارتباط جنسی و سکس خود که راهنمایی برایشان وجد ندارد راهکاری برای رفع موانع جنسی خود پیدا کرده و خود و همرسشان را بهتر بشناسسند و به این منظور سکس تراپیست‌ها در جلسات درمانی خود مشکلات جنسی زوجین را به دقت ارزیابی کرده و تلاش می‌کنند تا با دریافت علل این مشکلات، راه‌حل‌های عملی مناسب را به آن‌ها ارائه دهند.

به نظر شما چه افرادی به سکس‌تراپی نیاز دارند؟ و آیا این نیاز مبرمی است ؟yes

تجربه مشکلات و اختلالات جنسی در طول عمر چه برای زنان و چه برای مردان موضوع رایجی محسوب می‌شود. مردان باپیر شدن و رو به سن گذاشتن آلت شان شق نمی شود و به اصطلاح راست نمی شود حتی با دیدن بدن لخت همسرشان و چیز های دیگر تهییج کننده اما این با سکس درمان می شود. مطالعات نشان می‌دهند که 56 درصد زنان و 23 درصد زنان در طول عمر خود نوعی از مشکلات جنسی را تجربه می‌کنند. از جمله شایع‌ترین این مشکلات می‌توان به دیرانزالی، زودانزالی، بی‌میلی جنسی، اختلالات نعوظ و ناتوانی در پاسخگویی به مشکلات جنسی اشاره کرد.

سکس تراپیست‌ها با تشخیص این مشکلات و ارائه درمان‌های مناسب به شما کمک می‌کنند تا چالش‌های موجود در این زمینه را پشت سر بگذارید و زندگی جنسی رضایت بخش‌تری را تجربه کنید.

heartسکس تراپی و سکس تراپیستheart

نکات مهم در مورد فرایند سکس تراپی سکس تراپی نوعی روان درمانی محسوب می‌شود. به همین خاطر در جلسات سکس تراپی نیز مانند سایر جلسات روان‌درمانی، درمان از طریق صحبت کردن در مورد تجربیات، نگرانی‌ها، افکار و احساسات صورت می‌گیرد.از آنها پرسیده می شود که چرا در زمان سکس استرس دارید و چرا خجالت می کشید که که مثلا به همسرتان بگویید آلت من را لیس بزند یا بخورد و این قبیل موارد که سکس تراپی می‌تواند به صورت فردی و یا زوجی انجام شود. سکس تراپیست در جلسات زوجی فردی بی‌طرف است و قرار نیست کسی را مقصر جلوه دهد یا تلاش کند یکی از زوجین را قانع کند. از جمله مهم‌ترین نکاتی که در مورد فرایند سکس تراپی وجود دارد این است که این درمان تنها از طریق مکالمه و گفت‌وگو میان درمانجویان و درمانگر صورت می‌گیرد. سکس تراپیست حق برقراری ارتباط جنسی با هیچ یک از درمانجویان خود را ندارد و هیچ گونه تماس یا مکالمه جنسی بین درمانگر و مراجع صورت نمی‌گیرد. متأسفانه عدم آگاهی در این زمینه باعث سوءاستفاده بسیاری از افراد سودجو و غیرحرفه‌ای در این زمینه شده است. به همین دلیل لازم است که قبل از مراجعه به درمانگر حتماً در این زمینه اطلاعات خود را افزایش دهید و از حقوق خود و وظایف سکس تراپیست آگاه باشید.

در شهرستان های کوچک این نوع پزشک سکس تراپی و سکس تراپیست به ندرست یافت می شود و مردمان شهر های کوچک بدلیل عقاید مذهبی علاقه ای به این مراکر و مطب ها نشان نمی دهند .



موضوعات: زناشویی,
[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
سایت همسریابی شیدایی - برترین و بهترین و شلوغ ترین و جذاب ترین سایت ازدواج دائم و موقت ( همسریابی موقت ) ازدواج می باشد .
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رهنمودهای ازدواج و همسریابی آگاهانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]