پس از رابطه جنسی و انزال چه رفتاری را باید انجام دهیم ؟

دوشنبه 30 دی 1398
11:58
امین حسن زاده
پس از رابطه جنسی و انزال چه رفتاری را باید انجام دهیم ؟

اگر شما متاهل هستید و پس از آشنایی اولیه در سایت همسریابی شیدایی دارای رابطه جنسی موفق با همسر خود دارید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که باید بعد از انزال چه کنیم و آیا بعد از انزال رابطه نیز تمام می‌شود؟

همانطور که بار ها گفته شده است رابطه جنسی یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی مشترک می‌باشد. برخی از زوجین تصور می‌کنند رابطه جنسی پس از رسیدن به انزال تمام می‌‌شود. اما این تصور کاملا اشتباه است و پس از انزال نیز باید تماس زن و شوهر ادامه داشته باشدو باید همدیگر را به آغوش کشیده و بخصوص زنان که در حین رابطه تحرک کمتری نسبت به مردان دارند و بیشتر بر روی تخت می خوابند و مردان تلمبه می زنند باید پس از انزلال مردان را لیس بزنند و مردان را به آغوش بکشند و بوسه بزنند چراکه در غیر این صورت، به تدریج رابطه جنسی آن‌ها با سردی موجه می‌شود. همچنین نکات بهداشتی بسیار مهم در این زمینه وجود دارد و توصیه می‌شود که افراد پس از رسیدن به انزال به آن‌ توجه کنند. تغییرات بدنی بعد از انزال پس از رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم، بدن زن و مرد دچار تغییراتی می‌شود. مردها بعد از رسیدن به ارگاسم احساس خواب و خستگی دارند و برای مدتی تحریک نمی‌شوند و نعوظ اتفاق نمی‌افتد. این حالت کاملا طبیعی است و مشکل تلقی نمی‌شود. به دلیل خستگی که مردان پس از انزال تجربه می‌کنند، نوازش و در آغوش کشیدن می‌تواند برای آن‌ها بسیار لذت بخش باشد. مردها دوست دارند بعد از رابطه جنسی کمی استراحت کنند به همین دلیل ممکن است کمی سرد به نظر برسند.

زنان نیز پس از ارگاسم کمی احساس خستگی می‌کنند و نیاز دارند مدتی در تخت خواب بمانند. همچنین آن‌ها نیز از نوازش و در آغوش گرفته شدن لذت می‌برند و تمایل به صحبت دارند. حتما به یاد داشته باشید در روابط جنسی طوری عمل کنید که یکی خسته و دیگری شاد و شنقول نباشد مدتی مرد در تخت بخوابد و مدتی بعد زن در تخت بخوابد و استارحات کند . زن نیز بایرد طبق پوزیشن های زناشویی رفتار کند تا مردان خیلی خسته نشوند. تمام مسئولیت را به مردان نسپارید.

بعد از انزال چه کنیم؟

پس از رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم و انزال بهتر است برای رسیدن به یک رابطه جنسی خوب و تجربه یک ارگاسم لذت‌بخش کارهایی انجام شود که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

عشق ورزیدن سعی کنید بلافاصله بعد از رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم، به همسر خود پشت نکرده و نخوابید. به چشمان همسر خود نگاه کرده و از جملات عاشقانه استفاده کنید. حتی می‌توانید از او برای داشتن یک رابطه جنسی خوب و تجربه یک ارگاسم لذت بخش تشکر کنید.به او بگویید که از مدیران سایت همسریابی موقت شیدایی متشکرم که این سایت را راه اندازی کردن تا من بتوانم تو عشقم را بیابم و این کار عالی هست. ابراز احساسات هر فرد در رابطه جنسی خود به این سوال می‌رسد که باید بعد از انزال چه کنم. بعد از پایان رابطه، زمانی که احساسات شما هنوز در اوج قرار دارد، با همسر خود صحبت کنید و این احساسات را به او نشان دهید و یا می‌توانید در مورد جزئیاتی که شما را برانگیخته کرده است صحبت کنید و بخواهید که در رابطه‌های بعدی نیز این موارد را انجام دهید.به او بگویید تو ای همسرم عالی بودی و ممنون که خودت را در اختیار من قرار دادی و پاهای زیبایت را برای من باز کردیو اجازه دادی بدنت ممه هایت و کونت را لیس بزنم و گاز بگیرم و بخوروم ممنونم. در صورتی که از این رابطه لذت کافی نبرده‌اید، بهتر است که در آن لحظه عنوان نکنید و به نوازش همسر خود بپردازید.

بعد از انزال چه کنیم؟

دستشویی رفتن توصیه می‌شود که پس از رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم، به دستشویی بروید. البته نیازی به عجله نیست و می‌توانید پس از کمی استراحت، این کار را انجام دهید چراکه امکان دارد در حین رابطه، مجاری ادراری به عفونت و میکروب آلوده شده باشد. با رفتن به دستشویی و شستشو خود، می‌توانید از این مسئله پیشگیری کنید. در صورتی که مجاری ادراری ملتهب شوند، درد در حین رابطه جنسی به وجود می‌آید. برای شستشوی آلت تناسلی، تنها از آب استفاده کرده و از شستشو با صابون خودداری کنید. توجه به دردهای غیر طبیعی درد در طول رابطه جنسی یک امر شایع است و می‌تواند ناشی از موارد زیادی همچون استرس، اسپاسم عضلانی، عدم آمادگی و غیره باشد.

این دردها معمولا در روابط بعدی از بین خواهد رفت و مشکل جدی ایجاد نخواهند کرد. اما بعضی از دردها معمولی و طبیعی نیستند و در تمام رابطه‌های جنسی وجود دارند. لازم است که به این دردها توجه کرده و برای بررسی بیشتر به پزشک مراجعه کنید چراکه درد مداوم در حین رابطه جنسی می‌تواند بسیار جدی باشد و نیاز به درمان نیز داشته باشد.

بعد از انزال چه کنیم؟

نوشیدن آب رابطه جنسی یک فعالیت بدنی شدید است و همچون ورزش کردن و دویدن به تعریق زیاد و از دست رفتن آب بدن منجر می‌شود. در صورت کاهش آب بدن علاوه بر دهان، واژن نیز دچار خشکی می‌شود. سعی کنید از مصرف آب سرد خودداری کرده و آب ولرم بنوشید. حتی می‌توانید به آب ولرم عسل نیز اضافه کنید و در صورت نیاز از آن بنوشید. دوش گرفتن حمام رفتن پس از رابطه جنسی می‌تواند احساس خیلی خوبی در شما ایجاد کند و اگر در توان دارید و زیاد خسته نیستید بعد از رابطه جنسی و کمی استتراحت هر دو حمام کنید و همدیگر را بشورید و هم دیگر را لیف بزنید و بغل کنید. همچنین باعث آبرسانی به پوست می‌شود و ناحیه آلت تناسلی را نیز تمیز می‌کند. حمام آب گرم به تسکین دردها و گرفتگی‌های بعد از ارگاسم نیز کمک زیادی می‌کند. در صورت امکان می‌توانید روغن نارگیل یا روغن بچه نیز به آب حمام خود اضافه کنید.

بعد از انزال چه کنیم؟

برهنه خوابیدن سعی کنید که پس از رابطه جنسی و انزال، برهنه بخوابید. این کار باعث می‌شود که امکان ابتلا به عفونت ادراری و عفونت های باکتریایی تا حد زیادی کاهش یابد. در صورت عدم امکان، یک لباس سبک و نخی به تن کنید. از خوابیدن با لباس‌های فانتزی مخصوص سکس خودداری کنید چراکه جنس این لباس‌ها برای خواب مناسب نیست و امکان ابتلا به عفونت را افزایش می‌دهند.



سایت صیغه
همسریابی دائم
صیغه یابی
همسریابی موقت
تبادل لینک خودکار
تبادل لینک خودکار
سایت تبادل لینک هوشمند
دانلود آهنگ
خرید آنلاین
معتبرترین سایت همسریابی
همسریابی دو آشنا
سایت دوباور
سایت دوهمدم
سایت دو همدل
دوهمراز
دوهمسان
دورستگار
آرزوها
نگار
گل من
صیغه یابی آغاز نو
سایت جعفر اردبیلی
سایت همسریابی آناهیتا
بزرگترین سایت همسریابی آنلاین و ازدواج دائم
شلوغ ترین سایت همسریابی
ازدواج موقت احساس
سایت حافظون
همسان گزینی تبیان
سایت های دوستایی و دوست یابی رایگان
همسریابی لاو ایران
سایت همسریابی مونس
صیغه
سایت همسریابی ازدواج دائم و موقت نازیار
سایت امید
سایت پیوند
سایت سارا
همسریابی موقت ستیا
صیغه یاب شیدایی
صیغه یابی طهوران
ازدواج دائم طوبی
توران
سایت همسریابی ایرانیان
سایت 1 جفت
همسریابی موقت زنانه
سايت همسريابي رايگان
تبادل لینک رایگان
سایت همسریابی آنیل
دوست دختریابی سویل
صیغه تمام ایران ایران صیغه
همسریابی موقت و ازدواج موقت صیغه من
سایت همسرجون
سایت صیغه یابی آذربايجان شرقي
سایت صیغه موقت آذربايجان غربي
سایت همسریابی موقت خراسان رضوي
سایت صیغه یابی فــارس
سایت ازدواج موقت لرستان
سایت شیدایی در چاراويماق
سایت صیغه موقت اروميه
سایت صیغه بوكان
سایت ازدواج موقت تكاب
سایت ازدواج موقت نقده
سایت شیدایی در خميني شهر
سایت صیغه ايلام
سایت ازدواج ملكشاهي
شهرستان جم
سایت همسریابی شهريار
سایت شیدایی در شهركرد
همسریابی شهر بجنورد
سایت ازدواج قائنات
سایت همسریابی موقت باغ ملك
سایت ازدواج دائم رامشير
سایت ازدواج دائم شوش
سایت صیغه موقت خرمدره
سایت صیغه موقت دلگان
سایت صیغه خاش
سایت صیغه اقليد
سایت ازدواج موقت ارسنجان
شیدایی دهگلان
سایت همسریابی شهرستان بافت
سایت ازدواج دائم سيرجان
همسریابی شهرستان كرمان
سایت صیغه جوانرود
سایت ازدواج هرسين
سایت صیغه موقت گچساران
سایت ازدواج آق قلا
سایت صیغه یابی كلاله
سایت همسریابی شهر مينو دشت
سایت ازدواج دائم لاهيجان
سایت صیغه یابی رضوانشهر
سایت ازدواج دائم كوهدشت
سایت صیغه نور
سایت ازدواج ساوه
شیدایی دلیجان
سایت صیغه موقت خداآفرین
سایت ازدواج دائم بوئین میاندشت
همسریابی شهرستان بن
سایت صیغه موقت داورزن
سایت ازدواج موقت فیروزه
سایت شیدایی در کنارک
سایت همسریابی موقت آوج
سایت صیغه موقت فاریاب
همسریابی شهر چرام
همسریابی شهر سورک
سایت همسریابی جزیره کیش
سایت ازدواج دائم جزیره هندورابی
همسریابی شیدایی

موضوعات: زناشویی,
[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
سایت همسریابی شیدایی - برترین و بهترین و شلوغ ترین و جذاب ترین سایت ازدواج دائم و موقت ( همسریابی موقت ) ازدواج می باشد .
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رهنمودهای ازدواج و همسریابی آگاهانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]