سایت همسریابی شیدایی

آدرس بدون فیلتر جدیدترین لیست سایت های همسریابی فروردین ماه 1399 (جدید)

چهارشنبه 27 فروردين 1399
11:33
امین حسن زاده

جدیدترین لیست سایت های همسریابی که در ایران فعالیت دارند، شامل : بهترین سایت همسریابی ایران ، سایت همسریابی پزشک ، سایت همسریابی مذهبی ، برترین سایت همسریابی ، سایت همسریابی معتبر رایگان ، شلوغ ترین سایت همسریابی ، سایت رسمی همسریابی ایران ، سایت همسریابی ایرانیان خارج از کشو ، سایت رایگان همسریابی با عکس ، 1- سایت همسریابی شیدایی 2- سایت همسریابی توران 81 3- سایت همسریابی بهترین همسر 4- سایت همسریابی دوهمدم 5- سایت همسریابی دوهمدل 6- سایت همسریابی حافظون 7- سایت همسریابی طوبی 8- سایت همسریابی هلو 9- سایت همسریابی آناهیتا 10- سایت همسریابی امید 11- سایت همسریابی نازیار 12- سایت همسریابی آغاز نو 13- سایت همسریابی یک جفت 14- سایت همسریابی پیوند 15- سایت همسریابی همسر جون 16- سایت همسریابی صیغه من 17- سایت همسریابی سویل 18- سایت همسریابی خانم یگانه 19- سایت همسان گزینی تبیان 20- سایت همسریابی ونوس 21- سایت همسریابی ایرانیان مقیم امریکا 22- سایت همسریابی امین 23- سایت همسریابی موسسه خیریه الزهرا(س) با ارسال آدرس های جدید و بدون فیلتر سایت های همسریابی ما در ارائه بهتر این پست یاری نمایید.
موضوعات: سایت همسریابی,
[ بازدید : 206 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

کاربران شیدایی با اینجور آدما ازدواج نکنید, مناسب نیستند !

چهارشنبه 27 فروردين 1399
9:43
امین حسن زاده

در برقراری ارتباط، برای اینکه ازدواج موفقی در سایت شیدایی داشته باشین، باید با کسی ازدواج کنین که میتونه ارتباط خوب و موثر با شما و محیط اطرافش برقرار کنه.

زندگی مشترک و رابطه عاطفی، جاده ناهمواریه که گاهی پیچ‌های تندی داره! پس باید شریک عاطفی‌تون و همچنین شما، بتونین با هم با گفت و گو، کنار بیاین و زندگی رو به درستی مدیریت کنین و به سر منزل مقصود برسید. کسی که نمیتونه ارتباط صحیحی با دیگران برقرار کنه، مناسب ازدواج در شیدایی نیست چون قطعا از پس مشکلات رابطه بر نخواهد آمد و اونها رو با روش‌های ناسالمی مدیریت میکنه یا نادیده‌شون میگیره پس باید قبل از ازدواج تو صیغه یابی شیدایی هواستون باشه با کی دارید ازدواج می کنید .

مسئولیت‌پذیر نیست اگر اون همش انتظار داره که شما پیگیرش بشین، شما بهش زنگ بزنین و حال‌شو بپرسین، شما بهش پیام بدین و درواقع اگر همه مسئولیت مدیریت رابطه‌تو نو به عهده شما میذاره، درواقع اون شخص مناسبی برای ازدواج نیست چون در زندگی مشترک، نمیتونین فقط شما زندگی رو اداره کنین و همه مشکلات رو حل کنین. لازمه که هر دو طرف هم مرد و هم خانم در کنار هم تلاش کنید. مشکلات ازدواج حل کننده مشکلات یا درمان‌کننده طرف مقابل نیست. اگر شخص مدنظرتون، مشکلات شخصیتی داره یا رفتارهای ناسالمی داره، مثل پرخاشگری، دست بزن داشتن، دروغگویی، دمدمی مزاج بودن و… اصلا مناسب ازدواج نیست. اینجور افراد، قبل از اینکه وارد رابطه عاطفی بشن، باید به کمک روانشناس، خودشونو درمان کنن و بعد وارد رابطه بشن و ازدواج کنند ، زیرا که پس از ازدواج بخصوص برای زنان که مردان با خشونت با آنها برخورد کرده و آنها را کتک می زنند.

اگر شخصی که مشکلات رفتاری یا شخصیتی داره، ازدواج کند، حتی ممکنه رفتارهای ناسالمش بدتر و بیشتر هم شود و قطعا همسر و خانواده‌اش رو آزار خواهد داد. منطقی نیست درسته که آدم هم باید منطقی باشه و هم احساسی یعنی باید بین منطق و احساسش، تعادل برقرار کند اما اگر عشق‌تون، فقط احساسی تصمیم میگیره، مثلا وقتی کوچک‌ترین مشکل و بحثی بین‌تون پیش میاد، شما رو بلاک میکنه، آقا یا خانم میگوید که رابطه رو تموم میکنه و… درواقع رفتارهای نابالغی رو از خودش نشون میده، و مناسب ازدواج شیدایی نیست. کسی مناسب ازدواج هست که بتواند در شرایط مختلف، واکنش درست و به جایی رو از خودش نشون بدهد.

همیشه منطقی یا همیشه احساسی تصمیم نگیرید، بلکه باید بتوانید تعادل رو برقرار کنید. وابسته به خانواده یا دوستانشون وابستگی افراطی به هر کسی یا چیزی، مضره! فرقی نمیکنه وابستگی نسبت به دوست و رفیق باشه، یا نسبت به شریک عاطفی یا نسبت به مادر و پدر و خواهر و… کسی که از لحاظ احساسی، فکری و مالی وابسته به خانواده‌اشه یا خیلی وابسته به دوستاشه، نمیتونه شریک زندگی خوبی براتون باشه. یک شخص مناسب برای ازدواج، کسی هست که میتونه بین آدم‌های اطرافش یعنی خانواده، دوستاش، همکارهاش و عشقش، تعادل برقرار کنه و وظایفش رو نسبت به هر کدوم، به خوبی انجام بده و رابطه رو مدیریت کند.

کسانی که خیلی عاشق‌پیشه هستن، برای ازدواج مناسب نیستند. شاید در اوایل آشنایی اون خیلی عاشق‌پیشه باشد، خیلی زود بهتون ابراز علاقه کنه و رابطه رو خیلی سریع پیش ببره اما برای همیشه اینطور نمیمونه! بعد از مدتی، حسادت، تعصب بی جا و کنترل‌گری و… جایگزین عشق میشن! خیانت کرده مردان یا زنان تنوع‌طلب، خطرناک هستن و اصلا برای ازدواج مناسب نیستن. اگر عشق‌تون براتون تعریف میکنه که تا حالا در زندگیش به کسی خیانت کرده، باید از زمان خیانت بپرسین.این موضوع در روبط زناشویی بین زوجین هم مرتبط می باشد.

اگر در دوران نوجوانی و وقتی که سن پایینی داشته، این کار رو کرده، مشکلی نیست اما باید مواظب باشین و در رابطه‌تون با احتیاط حرکت کنین اما اگر مثلا در سه سال اخیر این کار رو کرده، بهتره از همون اول آشنایی، خودتونو عقب بکشین چون احتمالش خیلی زیاده که به شما هم خیانت کنه! افراد شکست خورده کسانی که در زندگی‌شون در روابط متعددی شکست خوردن و آسیب زیادی دیدن، معمولا مناسب ازدواج نیستن. افراد شکست خورده، اول باید به کمک روانشناس، اعتماد به نفس‌شونو تقویت کنن و به سبک زندگی سالم برگردن و احساسات بد نسبت به گذشته‌شونو از بین ببرن و بعد وارد رابطه عاطفی هدف‌مند، شوند.


موضوعات: ازدواج,
[ بازدید : 172 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نکاتی که قبل از اقدام به ثبت نام در سایت همسریابی اینترنتی شیدایی باید به یاد داشته باشید.

يکشنبه 24 فروردين 1399
18:57
امین حسن زاده

از معتبر بودن آدرس سایت همسریابی شیدایی مطمئن شوید.

به هزینه‌ها و تعرفه‌ها حتما نگاه کنید و مطمئن شوید که سایت شیدایی پرداخت آنلاین آن بدرستی هدایت شود.

ملاک‌ها و معیارهای خود (سن، تحصیلات، ظاهر، خانواده و …) را قبل از انتخاب بررسی کنید. ولی فکر نکنید که این سایت‌ها قرار است برای شما معجزه کنند و همسر رویایی شما را حاضر و آماده به شما بدهند.

در طول یک هفته با ده نفر صحبت نکنید و سعی کنید انتخاب‌های محدود ولی در بازه زمان طولانی داشته باشید. هیچ عجله‌ای برای اینکار نیست.

اطلاعات واقعی از خود بگذارید.

به هیچ عنوان در سایت همسریابی شیدایی دروغ نگویید و سعی کنید هر سوالی را که از شما می‌پرسند با حقیقت پاسخ دهید.

مرزهای خود را بشناسید. قرار نیست که چون در اینترنت با هم صحبت می‌کنید وارد حریم خصوصی یکدیگر بشوید. گرفتن اطلاعات خصوصی‌تر را به زمانی موکول کنید که قرار است ملاقات حضوری داشته باشید.

اگر بعد از گذشت حداکثر یک ماه، متوجه شدید که شرایط دختر یا پسر مناسب شما است، با او قرار ملاقات حضوری بگذارید. طولانی شدن گفت و گوهای تلفنی یا پیامکی، رابطه شما را از مسیر اصلی خود منحرف می‌کند و باعث ایجاد وابستگی در شما می‌شود و خواه نا خواه رابطه آشنایی به قصد ازدواج تبدیل به دوستی می‌شود.

جواب قطعی به کسی ندهید. دادن پاسخ قطعی منوط به زمانی است که خانواده‌ها هم در جریان قرار بگیرند. پس در اولین فرصت بعد از اینکه احساس کردید این شخص مناسب شما است خانواده‌های خود را در جریان بگذارید.

اگر به هردلیلی احساس کردید که شخص مورد نظر شما بعد از گذشت چند وقت، از گفتن ماجرا به خانواده‌اش طفره می‌رود برای او یک بازه زمانی مشخص کنید. اگر در این بازه زمانی اقدامی صورت نداد ارتباط خود را با او قطع کنید.

باز هم تاکید می‌کنیم که در انتخاب عجله نکرده و روی هر کسی هم سرمایه‌گذاری نکنید.

• با آرزوی ازدواجی پایدار برای تمامی اعضای سایت صیغه یابی شیدایی.


موضوعات: سایت همسریابی,
[ بازدید : 162 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

مزایای انتخاب همسر از طریق سایت‌ معتبر همسریابی شیدایی چیست؟

يکشنبه 24 فروردين 1399
18:07
امین حسن زاده


مزایای انتخاب همسر از طریق سایت‌ معتبر همسریابی شیدایی داشتن مورد مناسب برای ازدواج یکی از مهم‌ترین پیامدهای مثبت ایجاد چنین سایت‌های معتبری است، البته در صورت بسترسازی صحیح، فراهم شدن شرایط ازدواج برای کسانی است که شرایط حداقلی ازدواج را دارند.

پسری را در نظر بگیرید که خانواده‌اش را در جریان یک حادثه از دست داده و کسی را ندارد که بتواند برای او دختر مناسبی را پیدا کند و خودش هم اهل دوستی و پیشنهاد دادن به دخترها نیست. شغل مناسب دارد و می‌تواند از پس هزینه‌های زندگی بربیاید فقط کسی را احتیاج دارد که بتواند همراه او برای ادامه مسیر زندگی‌اش باشد. یا دختری که بدلیل شغل پدرش از شهر خود به یک استان کوچک مهاجرت کرده‌اند و اینجا کسی را نمی‌شناسند تا مورد مناسب برای خواستگاری به آنها معرفی کند. دانشگاه نرفته و روابط اجتماعی گسترده‌ای هم ندارد.

اینها دو مورد از افرادی بودند که شاید یک سایت همسر یابی معتبر همچون شیدایی بتواند به آنها برای پیدا کردن مورد مناسبشان کمک کند. البته این را هم باید به یاد داشته باشید که افراد باید ابتدا تا جایی که می‌توانند موانع را برطرف کنند و اگر دیدند که شرایط به گونه‌ای است که کاملا از دسترس آنها خارج است از طریق شیدایی که یک سایت همسریابی معتبر هست ، اقدام نمایند. حق انتخاب بالا در سایت‌ همسریابی شیدایی بالا بودن میزان دسترسی به موردهای مختلف علیرغم محاسنی که دارد، برای کسانی که قصدشان از عضویت در این سایت‌ها واقعا ازدواج است می‌تواند گزینه خوبی باشد.

مسلما پسری که در مثال قبل درباره او صحبت کردیم نمی‌تواند با اولین کسی که به او معرفی می‌شود ازدواج کند. باید دختران مختلف را ببیند و با آنها آشنا شود. همانطور که خواستگاری رفتن همزمان در یک روز کار درستی نیست. پیشنهاد ما به شما این است که اگر تصمیم گرفتید از طریق اینترنت مورد ازدواج خود را پیدا کنید، بهتر است ابتدا با دو نفر در یک هفته صحبت کنید و به یاد داشته باشید زیاده روی در این زمینه کار درستی نیست.و زیاد پیام دوستی رایگان ارسال نکنید.با خرید عضویت می توانید پیام دلخواه ارسال نمایید.


موضوعات: سایت همسریابی,
[ بازدید : 208 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

چرا باید در سایت های همسریابی را برای انتخاب همسر و ازدواج ثبت نام کنم ؟

يکشنبه 24 فروردين 1399
11:08
امین حسن زاده


امروزه بدلیل پیشرفت تکنولوژی و استفاده زیاد مردم از اینترنت، همه ترجیح می‌دهند تا کارهای خود را بصورت آنلاین انجام دهند؛ از پرداخت قبوض و سفارش لباس و خرید خانه و غذا گرفته تا انتخاب همسر. گرایش به اینترنتی انجام دادن کار‌ها در کشورهای غربی رواج بیشتری دارد و بدلیل نوع فرهنگ این کشورها انتخاب همسر و ازدواج از طریق اینترنت یا همسریابی اینترنتی نیز چیز عجیب و غریبی به نظر نمی‌رسد. اما از آنجایی که اغلب در کشور ما الگو برداری بدون اصول صحیح از فرهنگ غرب اتفاق می‌افتد، قبل از فرهنگ سازی افراد ناگهان وارد دنیایی می‌شوند که ظرفیت ورود به آن را ندشتند، در نتیجه چیزی که تصور می شد بسیار کارآمد باشد تبدیل به دغدغه‌ای برای آنها می‌شود.

کسانی که تا دیروز به شیوه سنتی ازدواج می‌کردند اکنون وارد دنیایی می‌شوند که پر از دختر‌ان زیبا و پسرهایی است که می‌توانند از بین آنها زن یا شوهر خود را انتخاب کنند. درمیان این افراد شاید کسانی هم باشند که به هر دلیلی از این سایت‌ها بهترین استفاده را کرده و کمترین آسیب را از آن ببینند.

سایت‌های همسریابی از کجا پیدا شدند؟

با بیشتر شدن استفاده افراد از فضای مجازی و بالا رفتن سن ازدواج به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی و تغییر ملاک‌‌های دختران و پسران نسبت به ازدواج، بسیاری از افراد به این فکر افتادند که چطور می‌توانند با استفاده از صداقت جوانان از این راه آنها را به هم برسانند.

همسریابی اینترنتی نیز مانند هر پدیده نو ظهور دیگری قطعا معایب و مزایایی دارد.سایت‌های همسرداری، چت روم‌های داخلی در گذشته جوانان، عضو اتاق‌های گفتگوی خارجی می‌شدند که در کشور ما غیر‌مجاز بود و بعد از کمتر شدن استفاده از آنها، چت روم‌های داخلی شروع به فعالیت کردند، ولی چون طرفدار زیادی نداشتند، بعد از مدتی فراموش شدند. امروزه آنچه بیشتر در سایت‌های همسریابی اتفاق می‌افتد، پیدا کردن همسر است تا انتخاب دوست. بهبودی هم سایت‌های همسریابی هستند؛ بلکه علت اصلی، رشد فرهنگی و زیاد بودن آگاهی افراد در استفاده از این شبکه‌ها، سایت‌ها و کانال های تلگرامی است.

اغلب آن هم دخترانی هستند که با قصد ازدواج وارد می‌شوند و آن چه عایدشان می‌شود پیشنهادات همسریابی حاصل است. زمانیکه افراد با هدف پیدا کردن همسر عضو این سایت‌ها می‌شوند به این معنا است که خودشان نیز به این سایت‌ها برای پیدا کردن همسر اعتماد کرده‌اند و ترجیح می‌دهند همسرشان را در در دنیای واقعی انتخاب کنند.

ولی به هرحال ما معتقدیم که ماهیت چنین سایت‌هایی به هیچ عنوان دچار مشکل نیست، بلکه تنها مسئله‌ای که باید به آن توجه کرد آماده سازی مردم برای پذیرش و استفاده صحیح از این ابزارها است. در ادامه صحبت‌های بخش قبل، از آنجایکه بسیاری از افراد با هدف دوستی وارد سایت‌های همسریابی می‌شوند، مشخصات درستی از خودشان ارائه نمی‌کنند، برای مثال نه اسم و سن درستشان را می‌گویند نه عکس واقعی خودشان را روی پروفایل خود می‌گذارند. همین باعث می‌شود تا حتی اگر دوستی یا ازدواج اتفاق افتاد زن و مرد اولین دروغ زندگیشان را به هم گفته باشند و بذر بی‌اعتمادی را در رابطه‌شان بپاشند.باید کاربران توجه کنند که این مطلب بسیار مهم هست که در زمان ثبت نام در سایت های همسریابی بطور مثال شیدایی که یکی از بهترین و قدیمیترین سایت های همسریابی هست مشاهده شده هست که کاربران اطلاعات دقیقی از خود ننوشته اند باید اطلاعات صحیح و فقط برای ازدواج ثبت نام نمایید .

» دسترسی بالا به افراد مختلف در سایت‌های همسریابی شیدایی زمانیکه افراد وارد سایت‌های همسریابی شیدایی می‌شوند همزمان ممکن است با چندین نفر آشنا شوند که این موضوع می‌تواند برای افراد کمی گیج کننده باشد. زمانیکه افراد برنامه مشخصی برای آینده ازدواج خود نداشته باشند معمولا مثل مغازه لباس فروشی باید مورد‌های مختلف را امتحان کرده و یکی را انتخاب کنند. بالا بودن احتمال شناخت صحیح در سایت‌ها همسریابی شیدایی زمانیکه افراد با هویت‌های جعلی وارد سایت‌های همسریابی نشوند، احتمال اینکه به شناخت مناسب و دقیقی از هم برای ازدواج برسند بسیار زیاد است و این بنظر، یکی از مهم‌ترین نقاط قوت چنین آشنایی است زیرا اساس هر رابطه‌ای اعتماد و شناخت صحیح است. پس زمانیکه چنین اصل به این مهمی رعایت می‌شود می توانیم انتظار داشته باشیم که این ازدواج به موفقیت برسد؟

» دسترسی به رفتارهای کلامی و زبان بدن یکی دیگر از پیشرفت های اساسی در سایت‌ همسریابی شیدایی، داشتن تعامل رو در رو با کسی است که قصد آشنایی با او را داریم. زبان بدن اطلاعات زیادی درباره شخصیت طرف مقابل به شما می‌دهد که از طریق اینترنت فهم آن بسیار دشوار است. نحوه نشستن، نوع نگاه کردن، حرکات دست و حتی نوع پوشش از جمله مواردی هستند که شما نمی‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.اما می توانید با آشنایی اولیه و بعد جلسات حضوری با تایید و موافقت بزرگان و خانواده و در حضور آنها با هم صحبت کنید . برای مثال شما همیشه دوست داشتید که در اولین برخورد با مرد یا زن رویاهاتان بهترین لباستان را بپوشید و او را هم همینطور آراسته و شیک ببنید اما در عمل چنین چیزی رخ نداد و اکنون هر دو با لباس راحتی روی کاناپه دراز کشیدید و درحال چت کردن هستید.

»بین صحبت گاهی خمیازه‌ای هم می‌کشید با یک عذرخواهی صحبت را قطع کرده و به تخت خوابتان می‌روید!!! چنین چیزی به نظر برای کسانی که قصد ازدواج با هم را دارند شاید جالب و شایسته نباشد.بالا بودن میزان اعتماد در همسریابی اینترنتی شیدایی همانطور که گفته شد، اساس شکل گیری یک رابطه اعتماد است. اما این اصل شاید در همسریابی‌های اینترنتی شیدایی رعایت شود.


موضوعات: سایت همسریابی,
[ بازدید : 136 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

سایت همسریابی شیدایی - برترین و بهترین و شلوغ ترین و جذاب ترین سایت ازدواج دائم و موقت ( همسریابی موقت ) ازدواج می باشد .
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رهنمودهای ازدواج و همسریابی آگاهانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]