کاربران شیدایی با اینجور آدما ازدواج نکنید, مناسب نیستند !

چهارشنبه 27 فروردين 1399
9:43
امین حسن زاده

در برقراری ارتباط، برای اینکه ازدواج موفقی در سایت شیدایی داشته باشین، باید با کسی ازدواج کنین که میتونه ارتباط خوب و موثر با شما و محیط اطرافش برقرار کنه.

زندگی مشترک و رابطه عاطفی، جاده ناهمواریه که گاهی پیچ‌های تندی داره! پس باید شریک عاطفی‌تون و همچنین شما، بتونین با هم با گفت و گو، کنار بیاین و زندگی رو به درستی مدیریت کنین و به سر منزل مقصود برسید. کسی که نمیتونه ارتباط صحیحی با دیگران برقرار کنه، مناسب ازدواج در شیدایی نیست چون قطعا از پس مشکلات رابطه بر نخواهد آمد و اونها رو با روش‌های ناسالمی مدیریت میکنه یا نادیده‌شون میگیره پس باید قبل از ازدواج تو صیغه یابی شیدایی هواستون باشه با کی دارید ازدواج می کنید .

مسئولیت‌پذیر نیست اگر اون همش انتظار داره که شما پیگیرش بشین، شما بهش زنگ بزنین و حال‌شو بپرسین، شما بهش پیام بدین و درواقع اگر همه مسئولیت مدیریت رابطه‌تو نو به عهده شما میذاره، درواقع اون شخص مناسبی برای ازدواج نیست چون در زندگی مشترک، نمیتونین فقط شما زندگی رو اداره کنین و همه مشکلات رو حل کنین. لازمه که هر دو طرف هم مرد و هم خانم در کنار هم تلاش کنید. مشکلات ازدواج حل کننده مشکلات یا درمان‌کننده طرف مقابل نیست. اگر شخص مدنظرتون، مشکلات شخصیتی داره یا رفتارهای ناسالمی داره، مثل پرخاشگری، دست بزن داشتن، دروغگویی، دمدمی مزاج بودن و… اصلا مناسب ازدواج نیست. اینجور افراد، قبل از اینکه وارد رابطه عاطفی بشن، باید به کمک روانشناس، خودشونو درمان کنن و بعد وارد رابطه بشن و ازدواج کنند ، زیرا که پس از ازدواج بخصوص برای زنان که مردان با خشونت با آنها برخورد کرده و آنها را کتک می زنند.

اگر شخصی که مشکلات رفتاری یا شخصیتی داره، ازدواج کند، حتی ممکنه رفتارهای ناسالمش بدتر و بیشتر هم شود و قطعا همسر و خانواده‌اش رو آزار خواهد داد. منطقی نیست درسته که آدم هم باید منطقی باشه و هم احساسی یعنی باید بین منطق و احساسش، تعادل برقرار کند اما اگر عشق‌تون، فقط احساسی تصمیم میگیره، مثلا وقتی کوچک‌ترین مشکل و بحثی بین‌تون پیش میاد، شما رو بلاک میکنه، آقا یا خانم میگوید که رابطه رو تموم میکنه و… درواقع رفتارهای نابالغی رو از خودش نشون میده، و مناسب ازدواج شیدایی نیست. کسی مناسب ازدواج هست که بتواند در شرایط مختلف، واکنش درست و به جایی رو از خودش نشون بدهد.

همیشه منطقی یا همیشه احساسی تصمیم نگیرید، بلکه باید بتوانید تعادل رو برقرار کنید. وابسته به خانواده یا دوستانشون وابستگی افراطی به هر کسی یا چیزی، مضره! فرقی نمیکنه وابستگی نسبت به دوست و رفیق باشه، یا نسبت به شریک عاطفی یا نسبت به مادر و پدر و خواهر و… کسی که از لحاظ احساسی، فکری و مالی وابسته به خانواده‌اشه یا خیلی وابسته به دوستاشه، نمیتونه شریک زندگی خوبی براتون باشه. یک شخص مناسب برای ازدواج، کسی هست که میتونه بین آدم‌های اطرافش یعنی خانواده، دوستاش، همکارهاش و عشقش، تعادل برقرار کنه و وظایفش رو نسبت به هر کدوم، به خوبی انجام بده و رابطه رو مدیریت کند.

کسانی که خیلی عاشق‌پیشه هستن، برای ازدواج مناسب نیستند. شاید در اوایل آشنایی اون خیلی عاشق‌پیشه باشد، خیلی زود بهتون ابراز علاقه کنه و رابطه رو خیلی سریع پیش ببره اما برای همیشه اینطور نمیمونه! بعد از مدتی، حسادت، تعصب بی جا و کنترل‌گری و… جایگزین عشق میشن! خیانت کرده مردان یا زنان تنوع‌طلب، خطرناک هستن و اصلا برای ازدواج مناسب نیستن. اگر عشق‌تون براتون تعریف میکنه که تا حالا در زندگیش به کسی خیانت کرده، باید از زمان خیانت بپرسین.این موضوع در روبط زناشویی بین زوجین هم مرتبط می باشد.

اگر در دوران نوجوانی و وقتی که سن پایینی داشته، این کار رو کرده، مشکلی نیست اما باید مواظب باشین و در رابطه‌تون با احتیاط حرکت کنین اما اگر مثلا در سه سال اخیر این کار رو کرده، بهتره از همون اول آشنایی، خودتونو عقب بکشین چون احتمالش خیلی زیاده که به شما هم خیانت کنه! افراد شکست خورده کسانی که در زندگی‌شون در روابط متعددی شکست خوردن و آسیب زیادی دیدن، معمولا مناسب ازدواج نیستن. افراد شکست خورده، اول باید به کمک روانشناس، اعتماد به نفس‌شونو تقویت کنن و به سبک زندگی سالم برگردن و احساسات بد نسبت به گذشته‌شونو از بین ببرن و بعد وارد رابطه عاطفی هدف‌مند، شوند.

صیغه یابی صیغه سایت همسریابی صیغه یابی سیغه

سایت صیغه یابی

صیغه

صیغه یابی

سایت صیغه موقت

صیغه

سایت صیغه

صیقه

بهترین سایت همسریابی موقت

سايت همسريابي
http://www.samipatogh.ir/ همسریابی دائم
http://yekkamand.ir صیقه صیقه
http://www.v55.ir/
موضوعات: ازدواج,
[ بازدید : 173 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
محمد1399/2/11 ساعت 18:49
در این صفحه میتوانید با ما تبادل لینک کنید و لذت ببرید از تبادل لینک با سایت ما تبادل لینک به افزایش پیج رنک شما کمک میکند.
www.jaksms.ir/link-box
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
سایت همسریابی شیدایی - برترین و بهترین و شلوغ ترین و جذاب ترین سایت ازدواج دائم و موقت ( همسریابی موقت ) ازدواج می باشد .
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رهنمودهای ازدواج و همسریابی آگاهانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]