نکاتی که قبل از اقدام به ثبت نام در سایت همسریابی اینترنتی شیدایی باید به یاد داشته باشید.

يکشنبه 24 فروردين 1399
18:57
امین حسن زاده

از معتبر بودن آدرس سایت همسریابی شیدایی مطمئن شوید.

به هزینه‌ها و تعرفه‌ها حتما نگاه کنید و مطمئن شوید که سایت شیدایی پرداخت آنلاین آن بدرستی هدایت شود.

ملاک‌ها و معیارهای خود (سن، تحصیلات، ظاهر، خانواده و …) را قبل از انتخاب بررسی کنید. ولی فکر نکنید که این سایت‌ها قرار است برای شما معجزه کنند و همسر رویایی شما را حاضر و آماده به شما بدهند.

در طول یک هفته با ده نفر صحبت نکنید و سعی کنید انتخاب‌های محدود ولی در بازه زمان طولانی داشته باشید. هیچ عجله‌ای برای اینکار نیست.

اطلاعات واقعی از خود بگذارید.

به هیچ عنوان در سایت همسریابی شیدایی دروغ نگویید و سعی کنید هر سوالی را که از شما می‌پرسند با حقیقت پاسخ دهید.

مرزهای خود را بشناسید. قرار نیست که چون در اینترنت با هم صحبت می‌کنید وارد حریم خصوصی یکدیگر بشوید. گرفتن اطلاعات خصوصی‌تر را به زمانی موکول کنید که قرار است ملاقات حضوری داشته باشید.

اگر بعد از گذشت حداکثر یک ماه، متوجه شدید که شرایط دختر یا پسر مناسب شما است، با او قرار ملاقات حضوری بگذارید. طولانی شدن گفت و گوهای تلفنی یا پیامکی، رابطه شما را از مسیر اصلی خود منحرف می‌کند و باعث ایجاد وابستگی در شما می‌شود و خواه نا خواه رابطه آشنایی به قصد ازدواج تبدیل به دوستی می‌شود.

جواب قطعی به کسی ندهید. دادن پاسخ قطعی منوط به زمانی است که خانواده‌ها هم در جریان قرار بگیرند. پس در اولین فرصت بعد از اینکه احساس کردید این شخص مناسب شما است خانواده‌های خود را در جریان بگذارید.

اگر به هردلیلی احساس کردید که شخص مورد نظر شما بعد از گذشت چند وقت، از گفتن ماجرا به خانواده‌اش طفره می‌رود برای او یک بازه زمانی مشخص کنید. اگر در این بازه زمانی اقدامی صورت نداد ارتباط خود را با او قطع کنید.

باز هم تاکید می‌کنیم که در انتخاب عجله نکرده و روی هر کسی هم سرمایه‌گذاری نکنید.

• با آرزوی ازدواجی پایدار برای تمامی اعضای سایت صیغه یابی شیدایی.


موضوعات: سایت همسریابی,
[ بازدید : 162 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
سایت همسریابی شیدایی - برترین و بهترین و شلوغ ترین و جذاب ترین سایت ازدواج دائم و موقت ( همسریابی موقت ) ازدواج می باشد .
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رهنمودهای ازدواج و همسریابی آگاهانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]