آموزش پوزیشن های دخول برای عروس و داماد های شیدایی

دوشنبه 16 دی 1398
9:40
امین حسن زاده
آموزش پوزیشن های دخول برای عروس و داماد های شیدایی

به گزارش سایت همسریابی شیدایی در رابطه با دخول روش‌های مختلفی وجود دارد که در هرکدام میزان تحریک برای زن و مرد متفاوت است؛ نیاز به پوزیشن های متعدد در زندگی زناشویی یکی از اصول رهایی از بند هواوهوس شیطانی هست. ذهن مردان آرام تر می شوداگر زنان این سرزمین خودشان را به مردان عرضه کنند.یکی از اصول رابطه‌ی جنسی صحیح داشتن آرامش است. در رابطه‌ی جنسی باید انتظارات هر دو برآورده شود و زن و شوهر سعی کنند تا علاوه بر نیازهای جنسی نیازهای عاطفی یکدیگر را ارضا کنند. انواع پوزیشن در رابطه‌ی جنسی از جمله مسائلی است که می‌توانید در مورد آن با همسر خود صحبت کنید و به تفاهم برسید.شما همچنین می توانید در دروان نامزدی با استفاده از بخش ارسال پیام سایت همسریابی موقت شیدایی گفتگو کنید و آن را در منزل و بدون در آوردن لباس و نزدیک عروسی خود این پوزیشن ها را در خانه و در جای خلوت تمرین نمایید. در ادامه به بررسی برخی از انواع پوزیشن رابطه‌ی جنسی پرداخته‌ ایم. برای اطلاع از دیگر انواع پوزیشن های جنسی کلیک کنید.

1. آموزش » پوزیشن رو در رو این روش متداول ترین پوزیشن است و در آن زن بیشتر از مرد تحریک می‌شود، به این صورت است که زن در زیر و مرد در بالا قرار می‌گیرد؛ زن پاهای خود را باز کرده، مرد بین پاهای همسرش قرار می‌گیرد و به آرامی عمل دخول را انجام می‌دهد. مرد باید به آرامی و با طمأنینه رابطه را به پیش ببرد و از تحریک شدید و یا فشار زیاد بپرهیزد. اجازه دهید زن شدت تحریک را تعیین نماید و با حرکات خود به رابطه کمک کند.

2. آموزش » پوزیشن پهلو به پهلو زن و مرد در کنار هم قرار گرفته و یکی به پهلوی چپ و دیگری به پهلوی راست درست در کنار هم قرار می گیرند. زن کمی پای بالایی را بلند کرده و مرد به آرامی دخول را انجام می‌‌دهد. تحریک به کندی و آرامی صورت می‌گیرد.

3. آموزش » پوزیشن قاشق مانند در این پوزیشن رابطه جنسی، زن به پهلو دراز کشیده و مرد در پشت سر او و به پهلو قرار می گیرد. زن کمی مفصل ران را به سمت شکم جمع می کند و مرد از پشت و به آرامی آلت خود را وارد مجرای تناسلی او می نماید و تحریک را به کندی انجام می‌دهد. در این روش دخول، زن تحریک زیادی را تجربه می کند و مرد با کنترل تحریک خویش می‌تواند مانع از انزال زودرس شود. مرد می‌تواند در این شرایط با دست خویش به تحریک کلیتوریس زن مبادرت کند.

4. آموزش ​​​​​​​» پوزیشن گره عشق این پوزیشن برای زوجینی که اولین دخول را انجام می‌دهند بسیار مناسب است. زن و مرد در این پوزیشن نیمه ایستاده هستند، مرد در مقابل زن می‌ایستد و زن به دور مرد می‌پیچد. در این پوزیشن فاصله‌ی کمی بین مرد و زن وجود دارد که باعث می‌شود رابطه‌ی جنسی لذت بخش‌تر شود.

5. آموزش ​​​​​​​» پوزیشن شکم تخت در این پوزیشن زن دمَر می‌خوابد و بالشی را زیر شکم خود قرار می‌دهد. زانوها باید کمی خم باشند و کمر به سمت بالا و چپ متمایل شود. در این شرایط مرد بر روری زن قرار می‌گیرد و دستان خود را در دو طرف زن می‌گذارد. در این روش مرد آلت تناسلی خود را از پشت بر روی ناحیه کلیروتوس زن عقب و جلو می‌برد و تحریک جنسی صورت می‌گیرد. این پوزیشن در رفع انزال زودرس در مردان و افزایش طول رابطه جنسی تأثیر بسیار زیادی دارد. همچنین ارگاسم زیادی را برای زن فراهم می‌کند. در این زمینه می‌توانید به مقاله‌ی درمان زودانزالی در مردان مراجعه کنید.

6. آموزش ​​​​​​​» پوزیشن مخصوص زنان باردار در این پوزیشن زن به پشت دراز می‌کشد و مرد به حالت معکوس بر روی او قرار می‌گیرد. به این ترتیب که انتهای پای مرد در دو طرف صورت زن قرار می‌گیرد. زن پاهای خود را تا جای ممکن باز می‌کند و مرد آلت خود را به آرامی وارد واژن می‌کند و با حرکات موجی کمر آن را هدایت می‌کند. حرکات باید به آرامی و با احتیاط صورت بگیرند. در این پوزیشن کم‌ترین فشار به زن باردار وارد می‌شود و در عین حال از لذت جنسی نیز بهره مند می‌شود. برای اطلاع بیشتر درباره نکات مربوط به رابطه حین بارداری کلیک کنید.

7. آموزش ​​​​​​​» پوزیشن دخول از بالا در این پوزیشن مرد زانو می‌زند و زن و درحالی که به پشت خوابیده پاهای خود را بروی سینه مرد و یا شانه‌های او قرار می‌دهد. در این وضعیت کمر زن از زمین جدا می‌شود و هردو طرف می‌توانند حرکات را کنترل کنند. این پوزیشن برای تحریک ناحیه جی در زنان بسیار مناسب است.



بهترین سایت همسریابی
سایت صیغه یابی
موقت
صیقه
تبادل لینک با سایت های پربازدید
تبادل لینک با سایت های پربازدید
تبادل لینک سه طرفه
دانلود آهنگ شاد
سایت فروشگاه
سایت همسریابی مجاز در ایران
همسریابی دو آشنا
سایت همسریابی دوباور
سایت دوهمدم
دو همدل
دوهمراز
دوهمسان
دورستگار
آرزوها
نگار
گل من
سایت همسریابی موقت آغاز نو
سایت جعفر اردبیلی
صیغه یابی آناهیتا
بزرگترین سایت همسریابی آنلاین و ازدواج دائم
شلوغ ترین سایت همسریابی
همسریابی احساس
همسریابی موقت حافظون
همسریابی تبیان
سایت های دوستایی و دوست یابی رایگان
لاو ایران
همسریابی مونس
سایت صیغه
همسریابی نازیار
سایت صیغه یابی امید
همسریابی تلگرام پیوند
همسریابی سارا
سایت همسریابی ستیا
مشاوره تلفنی و آنلاین شیدایی‎
سایت طهوران
توبی
همسریابی توران
سایت همسریابی خانم یگانه
سایت یک جفت
سایت زنانه
همسر یابی رایگان
تبادل لینک
اینستاگرام آنیل
دوست پسریابی سویل
ازدواج موقت ایران صیغه
همسریابی موقت و ازدواج موقت صیغه من
سایت ازدواج پروین زمانی
سایت ازدواج اردبيــل
سایت همسریابی استان بوشـهر
سایت صیغه سـمنـان
شیدایی فــارس
استان قـزوين
سایت شیدایی در گلسـتان
سایت صیغه موقت هرمزگان
سایت همسریابی موقت اسكو
سایت همسریابی شهر مياندوآب
سایت ازدواج موقت پارس آباد
سایت ازدواج موقت مشگين شهر
سایت صیغه برخوار
سایت صیغه یابی كاشان
سایت همسریابی سميرم
شیدایی شيروان وچرداول
سایت همسریابی دشتي
سایت صیغه موقت ديلم
سایت ازدواج دائم كنگان
سایت صیغه موقت كوهرنگ
سایت صیغه موقت خدابنده
سایت صیغه مهدي شهر
سایت صیغه یابی چاه بهار
سایت صیغه كنارك
سایت صیغه موقت سراوان
همسریابی شهرستان سپيدان
سایت ازدواج دائم فسا
سایت صیغه یابی كازرون
سایت شیدایی در قزوين
شیدایی جيرفت
شیدایی كهنوج
سایت صیغه بهمئي
سایت ازدواج رشت
سایت صیغه موقت لنگرود
سایت ازدواج موقت دوره
سایت همسریابی بابل
شیدایی سيريك
سایت همسریابی شهر همدان
سایت صیغه یابی قرچک
سایت شیدایی در باخرز
سایت ازدواج دائم سلطانیه
سایت همسریابی شهر فاریاب
سایت ازدواج موقت چرام
سایت صیغه یابی میاندورود
سایت صیغه یابی جزیره لاوان
همسریابی شهر جزیره شتور
سایت صیغه یابی جزیره تنب کوچک
سایت صیغه جزیره فرور بزرگ
سایت ازدواج موقت جزیزه خارکو
همسریابی دائم

موضوعات: زناشویی,
[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
سایت همسریابی شیدایی - برترین و بهترین و شلوغ ترین و جذاب ترین سایت ازدواج دائم و موقت ( همسریابی موقت ) ازدواج می باشد .
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رهنمودهای ازدواج و همسریابی آگاهانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]