اسپری تاخیری چیست؟ آیا استفاده از آن برای ازدواج موقت شیدایی توصیه می شود؟

يکشنبه 29 دی 1398
11:30
امین حسن زاده
اسپری تاخیری چیست؟ آیا استفاده از آن برای ازدواج موقت شیدایی توصیه می شود؟

به گزارش تیم سایت همسریابی شیدایی اسپری تاخیری از جمله ابزارهایی است که به مردان کمک می‌کند تا رابطه جنسی طولانی‌تری داشته باشند و دیرتر انزال را تجربه کنند. این اسپری‌ها از طریق مسدود کردن راه‌های انتقال پیام‌های عصبی به آلت، میزان تحریک حسی را در این ناحیه کاهش می‌دهند و منجر به طولانی‌تر شدن رابطه جنسی می‌شوند. با این حال استفاده از این مواد معایب و مزایای خاص خود را دارد که باید به آن پرداخت و اشاره نمود .

yesاسپری تاخیری چیست و چه کاربردی دارد؟

اسپری تاخیری در مردانی که دچار زودانزالی هستند طرفدار زیادی دارد. در واقع مردان با اسپری زدن بر آلت تناسلی خود می‌توانند رابطه جنسی را برای چند دقیقه و حتی تا 30 دقیقه و بیشتر حفظ کنند و انزال را تا حدی به تأخیر بیندازند تا بتوانند لذت جنسی ببرند.. این اسپری‌ها از طریق مسدود کردن راه‌های انتقال پیام‌های عصبی به آلت، میزان تحریک حسی در این ناحیه را کاهش می‌دهند و منجر به طولانی‌تر شدن رابطه جنسی می‌شوند.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری اسپری تاخیری باید به حساس‌ترین نقطه آلت تناسلی اسپری شود. معمولاً این ناحیه در بالاترین نقطه آلت تناسلی قرار دارد(قرمز رنگ). میزانی که هر فرد به اسپری برای بی‌حس شدن آلت نیاز دارد ممکن است با دیگری متفاوت باشدممکن هست با یک با اسپری کردن شما تا 20 دقیقه لذت جنسی داشته باشید و بعد آلت شما حالت خود را از دست بدهد ممکن هست با چندین بار اسپری کردن شما فقط 8 دقیقه آلت خودتون را راست و سفت و تاخیری در رابطه جنسی داشته باشید. با این حال اسپری کردن بیش از 4 بار به افراد توصیه نمی‌شود. ترجیحاً به جای افزایش دادن دفعات استفاده خود از این محصول، به خودتان زمان دهید. معمولاً چیزی حدود 5 تا 10 دقیقه زمان لازم است تا بتوانید اثرات مورد انتظار را مشاهده کنید.

yesمعایب و مزایای استفاده از اسپری تاخیری مزیت استفاده از اسپری‌های تاخیری تنها در کوتاه مدت است چراکه آن‌ها تنها یک ابزار بیرونی هستند و نمی‌تواند مشکلات فرد نظیر انزال زودرس را به طور اساسی حل و فصل کندفقط برای یک رابطه 30 دقیقه ای کافیست بخصوص برای کسانی که رابطه همسر موقت دارند این موارد کاربرد دارد اما برای کسانی که رابطه ازدواح دام دارند بهتر است به پزشک مراجعه کنند.. امروزه روش‌های درمانی گوناگونی برای درمان زودانزالی استفاده می‌شود. این روش‌ها که توسط روانشناسان متخصص در حیطه سکس تراپی ارائه می‌شود، به فرد کمک می‌کند تا بتواند ریشه‌های روانی مشکل خود را نیز دریابد و با انجام تمرین‌های به خصوص بدون نیاز به استفاده از وسایلی نظیر اسپری‌های تاخیری و انواع بی‌حس کننده‌ها انزال به موقع را تجربه کند و کیفیت رابطه جنسی خود را بهبود ببخشد.

yesیکی از بزرگ‌ترین معایب اسپری‌های تاخیری این است که مکانیزم اثر آن‌ها از طریق بی‌حس کردن آلت تناسلی است. این امر باعث می‌شود که مرد با وجود طولانی‌تر شدن رابطه لذت جنسی کم‌تری دریافت کند. همچنین استفاده از اسپری تاخیری می‌تواند برای زنان نیز مشکل‌ساز شود چراکه ممکن است بدن زن به مواد موجود در این اسپری‌ها حساسیت داشته باشد و در نتیجه هنگام دخول ناراحتی‌هایی نظیر سوزش واژن اتفاق بیفتد. این مسائل در دراز مدت می‌تواند کیفیت رابطه را تحت تأثیر قرار داده و موجبات نارضایتی افراد را فراهم کند.

yes ۵ نکته مثبت در استفاده از اسپری تاخیری :

  1. زنان، مردانی که بیشتر در تخت خواب می مانند را بیشتر دوست دارند، حتی اگر این کار ساعت ها به طول بینجامد.
  2. بسیاری از محصولات تاخیری به نوعی طراحی شدند که حساسیت شما را در رابطه جنسی کاهش دهند.
  3. استفاده از یک اسپری تاخیری برای درمان زود انزالی بسیار موثر است. اما بعد از مصرف باید سریع اقدام کنید.
  4. این محصولات را می توان قبل از رابطه به طور مخفیانه استفاده کرد.
  5. به طور کلی اسپری ها و محصولات تاخیری می تواند مشکل زود انزالی شما را برطرف کند تا بتوانید روابط بلند مدت و لذت بخشی را تجربه کنید.
  6. مشکلی که درباره اسپری ها و کرم های تاخیری وجود دارد این است که این ها هیچ کدام راهی برای درمان دائمی مشکل زود انزالی نیست و فقط می تواند به صورت مقطعی مشکل شما را برای داشتن یکی رابطه خوب حل کنند. در واقع بهتزرین روش درمان کامل این مشکل تحت نظر دکتر و داروهای تجویزی می باشد.

در برخی موارد مشاهده شده که زنان و مردان به دلیل استفاده مکرر از این اسپری‌ها میل جنسی خود را از دست می‌دهند و در طول رابطه نیز دیگر نمی‌توانند مانند سابق لذت ببرند. معمولاً توصیه می‌شود که اسپری تاخیری حدوداً 5 دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی استفاده شود.


yes ۱۰ تا از بهترین کرم ها و اسپری های تاخیری در دنیا

heartاسپری تاخیری PROMESCENT

heartاسپری تاخیری Adam & Eve: Marathon

heartاسپری تاخیری VigRX

heartاسپری تاخیری Shibari Triton

heartکرم تاخیری Doc Johanson”s Power Plus

heartاسپری تاخیری Super Dragon 6000

heartاسپری تاخیری ویگا Viga 5000

heartاسپری تاخیری China Braush

heartسنگ جامائیکا تاخیری Jamaican Stone

heartاسپری تاخیری Tauro Extra Power




kiss آیا اسپری تاخیری می‌تواند عوارضی نظیر بی‌حس شدن دائمی آلت تناسلی را به همراه داشته باشد؟

این مسئله بسیار نادر است چراکه مواد موجود در اسپری‌های تاخیری به سرعت جذب می‌شود. تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان می‌دهد که تنها 1 درصد مردانی که از اسپری‌های تاخیری استفاده می‌کردند چنین مشکلی را گزارش داده‌اند.اگر می‌خواهید رابطه دهانی با شریک جنسی خود داشته باشید حتماً باید پس از استفاده از اسپری تاخیری آلت خود را بشویید. رابطه دهانی بدون کاندوم در این شرایط می‌تواند منجر به بروز انواع حساسیت‌ها در طرف مقابل شود.

kiss نحوه استفاده اسپری تاخیری در سایت صیغه یابی شیدایی چگونه است؟

پاسخ به این سئوال ساده است ، در بخش ازدواج موقت سایت همسریابی موقت شیدایی می توانید همسر خود را انتخاب نموده و هماهنگی لازم برای یک ساعت تا چندین ماه ازدواج موقت را تعیین نمایید.بخصوص این اسپری برای کاربران سایت شیدایی ضروری هست که برای مدت کوتاهی می خواهند رابطه داشته باشند حتی به مدت 1 ساعت. اسپری تاخیری برای اینگونه اشخاص که بطور موقت نیاز جنسی خود را رفع می کنند مفید خواهد واوج لذت را به آنها خواهد بخشید.پس توصیه می کنیم اگر مشکل انزلال جنسی دارید این اسپری را برای مدت کوتاهی مصرف نمایید./



سایت صیغهبزرگ ترین سایت همسریابی سایت صیغهسايت همسريابي همسریابی موقت سیقهسایت همسریابی موقت

سایت صیغه یابی

همسریابی موقت

سایت صیغه یابی

سیغه

همسریابی شیدایی

سایت صیغه یابی

صیقه

صیقه

صیقه

صیغه
http://www.yekkamand.ir صیقه سیغه
http://www.v55.ir
موضوعات: زناشویی,
[ بازدید : 120 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
سایت همسریابی شیدایی - برترین و بهترین و شلوغ ترین و جذاب ترین سایت ازدواج دائم و موقت ( همسریابی موقت ) ازدواج می باشد .
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رهنمودهای ازدواج و همسریابی آگاهانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]